شناسهٔ خبر: 66956471 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نگاهی به گیشه سینما؛

«تگزاس ۳» نیامده صدر نشین شد/ گیشه سینما جان گرفت

سینمای ایران در هفته‌ای که گذشت بیش از ۲۴ میلیارد فروخت و «تگزاس ۳» صدر نشین گیشه شد.

صاحب‌خبر -

سینمای ایران در هفته پایانی اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مجموع میزبان ۴۹۸ هزار مخاطب در ۱۵ هزار سانس بود که توانست ۲۴ میلیارد و ۲۳۹ میلیون و ۴۲۶ هزار تومان فروش داشته باشد.

«تگزاس ۳» به تهیه‌کنندگی سیدابراهیم عامریان و نویسندگی حمزه صالحی که اکران خود را از ۸ خرداد آغاز کرد این هفته با ۲۳۱ هزار بلیط به ارزش ۱۱ میلیارد و ۴۹۳ میلییون تومان توانست در رتبه اول فروش گیشه صدر نشین شود.

فیلم سینمایی «مست عشق» محصول مشترک ایران و ترکیه که اکران آن از چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه آغاز شد؛ توانست ۹۷ هزار بلیط به ارزش ۴ میلیارد و ۹۸۱ میلیون تومان بفروشد و در رتبه دوم  فروش گیشه قرار گیرد.

فیلم سینمایی «تمساح خونی» به کارگردانی جواد عزتی این هفته توانست ۵۴ هزار بلیط به ارزش ۲ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان بفروشد و در رتبه سوم فروش گیشه قرار بگیرد.

«سال گربه» به کارگردانی و نویسندگی مصطفی تقی زاده با فروش ۵۲ هزار بلیط به ارزش ۲ میلیارد و ۳۸۹ میلیون تومان در رتبه چهارم جدول فروش گیشه سینما قرار گرفت.

فیلم «بی بدن» که در چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر اکران شد این هفته میزبان ۱۹ هزار مخاطب شد و توانست یک میلیارد و ۹۹۳ میلیون تومان فروش داشته باشد و در رتبه پنجم فروش گیشه قرار گیرد.

خبرنگار: زهرا بالاور

برچسب‌ها:

نظر شما