شناسهٔ خبر: 66930026 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد در مراسم معارفه مسئول بسیج رسانه یزد؛

صاحب‌خبر -


به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد، احسان عابدی در مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج رسانه استان یزد ضمن تسلیت شهادت آیت الله رئیسی و همراهان وی در حادثه سقوط بالگرد گفت: امروز راه شهید جمهور ادامه دارد و ما باید شاخصه های بارز این شهدا را در جامعه تبیین کنیم.
وی افزود: مجموعه سپاه و بسیج مولود مبارک انقلاب اسلامی و درخت تناوری هستند که امام (ره) بذر آن را کاشتند و امروز امید مستضعفان جهان هستند.
عابدی بیان کرد: سپاس گزار مجموعه سپاه هستیم که در حوزه های مختلف در استان به خدمت رسانی به مردم مشغول است و بسیج هنرمندان و بسیج رسانه دو زیرمجموعه ای هستند که با حوزه کاری اداره کل فرهنگ مرتبط هستند و ما روابط خوبی با یکدیگر داشته و اقدامات خوبی هم به صورت مشارکتی انجام داده ایم.
وی افزود: بسیج رسانه در زمانی تاسیس شد که به نوعی هوشمندی در سپاه بود که این مجموعه تشکیل شود تا در مقابل جبهه رسانه ای دشمن بایستد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد بیان کرد: بسیج کردن اهالی رسانه‌ی معتقد به ایران اسلامی مهمترین رویکرد این سازمان بود و در استان یزد این رویه دنبال شده است.
عابدی بیان کرد: امروز بسیج رسانه با توان مضاعف در حال مقابله با دشمن است زیرا با وجود گوشی ها هر فردی در اجتماع در معرض هجمه های دشمنان است.
وی ادامه داد: ما بایستی در بسیج رسانه آرایش هجومی و تدافعی در مقابل جنگ رسانه ای دشمن بگیریم تا از ارزش ها و آرمان های انقلاب حراست کنیم.
عابدی بیان کرد: با توجه به به روز شدن ابزارهای رسانه ای دشمنان، ما نیز بایستی در بسیج رسانه این امر را دنبال کنیم و به روز باشیم.
سردار حسین زارع کمالی، فرمانده سپاه الغدیر یزد نیز در این مراسم گفت: ما داغدار رییس جمهور مخلص و متعهد و خدمتگزار هستیم.
وی افزود: این روزها ایامی است که رییس جمهوری و وزیر خارجه را از دست دادیم که باید جهاد تبیین در راستای ادامه این مسیر دنبال کنیم و اگر میخواهیم این راه را ادامه دهیم باید ویژگی های رییس جمهور خود را تبیین کنیم.
فرمانده سپاه الغدیر یزد بیان کرد: اگر به نقاط قوت نپردازیم دشمن آن را وارونه به مردم نشان می دهد و ما باید نقاط امیدآفرین نظام را برای جوانان تبیین کنیم.
زارع کمالی ادامه داد: امروز جوانان ما فاصله زیادی با واقعیت ها و آنچه دشمن تبیین می کند دارند زیرا دشمن همه ابزارها را در دست گرفته تا در مقابل جهان اسلام بایستد.
وی  با اشاره به زندگانی شهید جمهور گفت: امروز کمتر بر نقش طلبه انقلابی از دفاع مقدس تا تولیت استان واقف هستیم و اگر امروز محبوب قلب ها هستند این است که شهادت گونه زندگی کردند.
وی گفت: عدم تغییر ایشان در دوره‌ های مختلف نشان از سادگی و ایستادگی ایشان بود و شهید ابراهیم رییسی همان اقتدار و عزتمندی دوران ریاست جمهوری را با شهادت خود با تقدیم انقلاب کرد.
فرمانده سپاه الغدیر یزد ادامه داد: در وعده صادق شجاعت دیپلماسی و ریاست جمهور را دیدیم و به نوعی با شجاعت عمل کردیم که همه جهان حق را به ما دادند.
زارع کمالی بیان کرد: وقتی دستگاه دیپلماسی و عمل یکی می شود شاد موفقیت در عملیات وعده صادق می شویم.
در پایان این مراسم نیز از خدمات علی محمد پارسائیان قدردانی شد و علی پورمیرزایی به عنوان مسئول بسیج رسانه استان یزد معرفی شد.

نظر شما