شناسهٔ خبر: 66925617 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آمادگی بیمارستان هلال احمر در مکه برای ارائه خدمات به حجاج ایرانی

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر با تاکید بر اینکه همراه داشتن دارو‌های مصرفی حجاج به همراه نسخه پزشک ضرورت دارد، گفت: وضعیت سلامت زائران در شهر مکه مطلوب است.

صاحب‌خبر -

آمادگی بیمارستان هلال احمر در مکه برای ارائه خدمات به حجاج ایرانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، دکتر سیدعلی مرعشی گفت: روند ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائران در شهر مکه و مدینه به خوبی در حال انجام است و در حال حاضر زائران اعزام شده به کشور عربستان در سلامت کامل به سر می‌برند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی افزود: بیمارستان هلال احمر در شهر مکه این آمادگی را دارد تا تمامی خدمات درمان عمومی و تخصصی را به زائران ارائه دهد و این بیمارستان گنجایش بستری کردن ۶۰ نفر را دارد و از تجهیزات کاملا تخصصی در آن استفاده می‌شود.

مرعشی گفت: درمان‌های تخصصی قلب، مغز و اعصاب، رادیولوژی، موارد آزمایشگاهی و سایر خدمات در این بیمارستان به زائران ارائه می‌شود و علاوه بر این پزشکان در محل استقرار حجاج در هتل‌ها حضور دارند تا پوشش درمانی سراسری برای مراسم حج ایجاد شود.

این مقام مسئول در هلال احمر گفت: توصیه می‌شود زائرانی که هنوز به عربستان سفر نکرده اند، لباس نخی مناسب و خنک تهیه کنند، زیرا کشور عربستان روز‌های گرمی را سپری می‌کند.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر افزود: همچنین ضرورت دارد، زائران دارو‌های مصرفی خود را با نسخه پزشک همراه داشته باشند.

نظر شما