شناسهٔ خبر: 66921133 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

آغاز مراسم اختتامیه بخش آوایی بیست و هشتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت

مراسم اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان بخش آوایی بیست و هشتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت صبح امروز چهارشنبه ۹ خرداد ماه در سالن اجتماعات شهید مطهری مجتمع شهدای سلامت در مشهد مقدس آغاز به کار کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا، مراسم اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان بخش آوایی بیست و هشتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت صبح امروز چهارشنبه ۹ خرداد ماه در سالن اجتماعات شهید مطهری مجتمع شهدای سلامت در مشهد مقدس آغاز به کار کرد.

پخش کلیپ قرآنی از صحبتهای مقام معظم رهبری، تلاوت آیاتی از کلام الله مجید توسط نفر اول قرائت تحقیق دانشجویان، آیین ورود خدام حرم رضوی با پرچم و مداحی و صلاوت خاصه امام رضا(ع)، خیرمقدم دکتر شبستری رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد، پخش کلیپی ازشهید جمهور آیت الله رئیسی، ارائه گزارشی از جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت توسط دکتر باقری رئیس مرکز قرآن و عترت این وزارتخانه از جمله برنامه های مراسم اختتامیه بخش آوایی در بخش برادران است.

همچنین پخش کلیپ مستندی از مسابقات بخش آوایی برادران، نماهنگ شهید جمهور با صدای آقای چمنی و تقدیر از برگزیدگان در بخش های مختلف از جمله دیگر برنامه های این مراسم است.

تقدیر از نفرات مقام آور بخش آوایی در رشته های سخنوری، اذان، دعاخوانی، مداحی و نیز تقدیر نفرات برگزیده حفظ قرآن کریم و نیز اهدای جوایز به برندگان رشته ترتیل، تحقیق و حفظ کل قرآن کریم از دیگر برنامه های این مراسم است.

کد خبر: ۲۴۰۵۰۱

نظر شما