شناسهٔ خبر: 68527547 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

قائم‌مقام شهردار شیراز مطرح کرد؛

پروژه باغ‌مزار مشاهیر و بهسازی گلزارهای شهدا در دست اقدام شهرداری است

قائم‌مقام شهردار شیراز مطرح کرد؛ قائم‌مقام شهرداری شیراز به بهسازی گلزارهای شهدای سطح شهر به‌عنوان یکی از برنامه‌های شهرداری این کلان‌شهر پرداخت و گفت: باغ‌مزار مشاهیر نیز از پروژه‌های در دست اقدام این سازمان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، آرش فرج‌زاده در جلسه تکریم و معارفه رئیس پیشین و سرپرست سازمان آرامستان‌ها اظهار کرد: شهرداری شیراز امروز جایگاه مناسبی را در کشور داراست که این موضوع نشان‌دهنده برنامه‌ریزی درست و همت والای خانواده بزرگ شهرداری است.

وی افزود: بعد از سال‌ها به همت شهرداری شیراز محل دفن اموات از دارالرحمه به آرامستان بهشت احمدی انتقال یافت که ظرفیت مناسبی در آن پیش‌بینی شده و تا سال‌های سال شهر شیراز را در این خصوص بی‌نیاز خواهد کرد.

قائم‌مقام شهرداری شیراز به بهسازی گلزارهای شهدا سطح شهر به‌عنوان یکی از برنامه‌ شهرداری این کلان‌شهر پرداخت و بیان کرد: باغ‌مزار مشاهیر نیز از پروژه‌های دردست اقدام سازمان آرامستان‌ها است که مدیریت جدید در به اتمام رسیدن آنها اهتمام خواهد کرد.

فرج‌زاده با اشاره به تجارب ارزنده ابراهیمی به عنوان یکی از نیروهایی که در عرصه‌های مختلف خدمات ارزنده‌ای داشته است، عنوان کرد: اطمینان دارم این تجارب در کنار تخصص وی، می‌تواند در حوزه خدمات شهری کمک شایانی به مجموعه شهرداری داشته باشد.

وی ادامه داد: جاویدی نیز از مدیرانی است که همواره دلسوزانه و با حساسیت خاصی مسائل مربوط به شهرداری و شهروندان را دنبال می‌کند و دقت و پشتکاری که از او سراغ دارم سبب خواهد شد پروژه‌های سازمان آرامستان‌ها همچون قبل و با سرعت بیشتری ادامه یابد.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز نیز در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات رئیس اسبق سازمان مدیریت آرامستان‌ها و مدیرکل پیشین ارتباطات و امور بین‌الملل، اظهار کرد: حوزه‌های متعدد موجود در این معاونت سبب شده تا راه‌های ارتباطی گسترده‌ای با شهروندان داشته باشیم و این را به عنوان یک نعمت می‌دانیم که خداوند به ما ارزانی داشته و هر تلاشی در این عرصه که رضایت شهروندان را به دنبال داشته باشد برای ما به عنوان خادمان مردم دلگرمی است. 

روح‌الله خوشبخت ابراز امیدواری کرد: امیدوارم حضور دو نیروی متخصص و با اراده در دو حوزه مهم این معاونت باعث افزایش بهره‌وری و بهبود عملکرد این حوزه‌ها شود و نتایج مثبتی را به دنبال داشته باشد.

رئیس پیشین سازمان آرامستان‌های شهرداری شیراز نیز در جلسه تکریم خود به ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و دستاوردهای حوزه فعالیتی پرداخت.

علی‌محمد ابراهیمی با اشاره به طرح جامع حفظ، نگهداری و توسعه فضای سبز آرامستان بهشت احمدی عنوان کرد: پروژه دیوارگذاری و ساماندهی رودخانه فصلی آرامستان بهشت احمدی، احداث قبور عمومی در آرامستان بهشت احمدی و 

انتقال خدمات دارالرحمه به آرامستان بهشت احمدی از جمله اقدامات سازمان آرامستان‌های شهرداری شیراز بوده است.

احیا و بهسازی آرامستان تاریخی دارالسلام و پیگیری اختصاص قطعه‌ای مناسب جهت احداث باغ مزار مشاهیر و مفاخر شیراز از دیگر اقدامات سازمان آرامستان‌های شهرداری شیراز بود که ابراهیمی به آن پرداخت.

سرپرست سازمان آرامستان‌های شهرداری شیراز نیز در این جلسه با ابراز امیدواری از اینکه بتواند بار امانت علی‌محمد ابراهیمی به‌عنوان فرد باتقوا، متخصص و متعهد را به‌درستی به سرمنزل مقصود برساند، از اعتماد مجموعه مدیریت شهری در سپردن این امانت قدردانی کرد.

رضا جاویدی همچنین تصریح کرد: فعالیت جهادی را به عنوان یک تفکر برگرفته از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره مدنظر فعالیت خود قرار داده و در این مسیر نیز با تلاش گسترده و مستمر به تعهدات سازمانی خود عمل می‌کند.

گفتنی است، در این مراسم با اهدای لوح از زحمات علی‌محمد ابراهیمی رئیس سابق سازمان آرامستان‌های شهرداری شیراز تجلیل و رضا جاویدی به عنوان سرپرست جدید این سازمان معرفی شد، همچنین حکم جدید ابراهیمی به عنوان سرپرست اداره خدمات شهری معاونت محیط زیست و خدمات شهری نیز به وی ابلاغ شد.

انتهای پیام/

نظر شما