شناسهٔ خبر: 68527537 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

امام‌جمعه گلپایگان:

سفیر استرالیا به وزارت خارجه ایران احضار و محاکمه شود

امام‌جمعه گلپایگان گفت: به دلیل انتشار مطلب موهن در شبکه‌های اجتماعی توسط سفارت استرالیا در تهران باید سفیر این کشور به وزارت خارجه ایران احضار و محاکمه شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت الاسلام محمدتقی کرامتی امروز- جمعه شانزدهم شهریور- در خطبه‌های نماز جمعه شهر گلپایگان با تاکید بر اینکه وزیران دولت در انتصاب مدیران دقت کنند، اظهار کرد: مدیرانی انتخاب شوند که شایستگی از نگاه غرب نداشته باشند و افرادی با تقوا و معتقد به آرمان‌های نظام باشند.

وی با بیان اینکه ۱۷ شهریورماه سالروز قیام مردم تهران نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است، افزود: در این روز جمع کثیری از مردم تهران در راهپیمایی علیه نظام ستم شاهی به شهادت رسیدند.

امام‌جمعه گلپایگان اضافه کرد: این روز جمعه سیاه نامیده شد، و در این روز اوج‌گیری نهضت مردم ایران در سال ۱۳۵۷ بود که در رمضان آن سال، به اوج رسید انقلاب پیروز شد.

کرامتی با انتقاد از سفیر استرالیا به دلیل این در سایت رسمی وزارتخانه استرالیا اقدام به تبلیغ هم جنس گرایی کرده است، افزود: این اقدام از نظر شرعی و قانون خلاف و توهین به ملت ایران است.

وی ادامه داد: به دلیل انتشار مطلب موهن در شبکه‌های اجتماعی توسط سفارت استرالیا در تهران باید سفیر این کشور به وزارت خارجه ایران احضار و محاکمه شود.

نظر شما