شناسهٔ خبر: 66908790 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

لیگ برتر فوتبال ایران| هفته بیست‌ونهم

تساوی در خوزستان به‌سود رقبای قعرنشین / بقای فولاد و پیکان به هفته پایانی کشیده شد

تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و پیکان تهران در هفته بیست‌ونهم به تساوی پرگل دو بر دو رسیدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و پیکان تهران امشب _سه‌شنبه هشتم خرداد_ در چارچوب هفته بیست‌ونهم از بیست‌وسومین دوره رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال باشگاه‌های ایران از ساعت ۲۰:۰۰ در ورزشگاه فولادآرنای خوزستان در برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند و در لحظه‌های پایانی بازی با تساوی دو بر دو به ثبت رسید.

کریستوفر کنت، مجتبی نجاریان، جفرسون، شاهین توکلی، وحید حیدریه، حمید بوحمدان، لوکاس کاندیدو (۸۴- علی شجاعی)، احسان پهلوان (۶۸- ابراهیم حصار)، ساسان انصاری، محمد عسکری (۷۴- محمد علی‌نژاد) و لوسیانو پریرا (۶۸- سینا مریدی) بازیکنان فولاد در بازی امشب بودند.

در تیم فوتبال پیکان هم محمدرضا دیناروند، محمد آژیر، امیرحسین صدقی (۵۷- آرش هاشمی)، محمد ستاری، محمدحسین فلاح، مبین دهقان، دانیال جهانبخش (۴۶- فرشید اسماعیلی)، محمدجواد آزاده، مجتبی حق‌دوست (۵۷- ابوالفضل زمانی)، حامد پاکدل (۷۱- ابراهیم صالحی) و علی قربانی به‌میدان رفتند.

در نیمه‌اول ضربه سر علی قربانی، در شرایطی که خط دفاع فولاد خوزستان از مهار بازیکنان تیم پیکان غافل شده بودند به پاکدل رسید و این بازیکن به سادگی دروازه کنت را باز کرد تا لبخند به لب‌های عنایتی بازگردد. در ادامه و در شرایطی که ساسان انصاری از سمت چپ نفوذ کرده بود، توپ را در شش قدم به کاندیدو رساند که این بازیکن با ضربه‌ای ساده دروازه‌بان جوان پیکان را مغلوب کرد تا فولاد به بازی برگردد.

در نیمه‌دوم و دقیقه ۴۹ ارسال کرنر توسط انصاری، در شلوغی محوطه جریمه با دخالت بازیکنان دو تیم همراه شد تا اینکه کنترل سینه عسگری، با ضربه نهایی بوحمدان همراه شد تا بازی به سود خوزستانی‌ها دنبال شود. با این وجود در دقیقه هشتم وقت‌های اضافه ارسال دهقان از پشت محوطه جریمه، در نقطه کور مدافعان فولاد فرود آمد و علی قربانی که آماده ضربه زدن بود، موفق شد گل تساوی بازی را به ثمر برساند تا جدال نفس‌گیر بقا در لیگ همچنان با جذابیت تمام دنبال شود.

به گزارش ایمنا، با این تساوی تیم فوتبال پیکان با ۲۷ امتیاز در رده سیزدهم و فولاد خوزستان با ۲۶ امتیاز در رده چهاردهم باقی ماندند تا براساس نتایجی که در هفته ماقبل پایانی لیگ‌برتر رقم خورد در قسمت پایینی جدول، جنگ بقا بین استقلال خوزستان، فولاد خوزستان و پیکان تا هفته پایانی ادامه داشته باشد.

نظر شما