شناسهٔ خبر: 66907741 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فولاد خوزستان مقابل پیکان متوقف شد

اهواز - ایرنا - تیم فولاد خوزستان در هفته بیست و نهم لیگ برتر برابر حریف خود متوقف شد تا شانس بقا این تیم در لیگ برتر کمرنگ شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا تیم‌های فولاد و پیکان سه‌شنبه شب در اهواز به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

در این دیدار کریستوفر کنت، مجتبی نجاریان، جفرسون، شاهین توکلی، وحید حیدریه، حمید بوحمدان، لوکاس کاندیدو، احسان پهلوان (۶۸-ابراهیم حصار)، ساسان انصاری، محمد عسکری (۷۴-محمد علی نژاد)و لوسیانو پریرا (۶۸- سینا مریدی) برای فولاد به میدان رفتند.

همچنین محمدرضا دیناروند، محمد آژیر، امیرحسین صدقی (۵۷-آرش هاشمی)، محمد ستاری، محمدحسین فلاح، مبین دهقان، دانیال جهانبخش (۴۶-فرشید اسماعیلی)، محمدجواد آزاده، مجتبی حق دوست (۵۷-ابوالفضل زمانی)، حامد پاکدل (۷۱-ابراهیم صالحی) و علی قربانی ترکیب پیکان را تشکیل دادند.

در دقیقه ۲۶ حامد پاکدل گل اول این دیدار را به سود پیکان به ثمر رساند اما طولی نکشید که لوکاس کاندیدو در دقیقه ۳۸ گل تساوی بخش بازی را برای فولاد زد.

در دقیقه ۵۰ این دیدار حمید بوحمدان گل برتری فولاد را به ثمر رساند تا ورزشگاه شهدای فولاد اهواز منفجر شود؛ در دقیقه ۹۸ بازی هاشمی دومین گل پیکان را به ثمر رساند تا این دیدار با نتیجه تساوی به پایان برسد.

قضاوت این دیدار بر عهده پیام حیدری بود که علیرضا ایلدروم و علی‌اکبر نوری او را همراهی کردند؛ در این بازی علی شجاعی و محمد علی‌نژاد بازیکنان فولاد از داور کارت زرد دریافت کردند؛ همچنین محمدجواد آزاده بازیکن پیکان از زمین اخراج شد.

حضور هواداران فولاد با تشویق‌های پی در پی خود از حواشی مهم این دیدار بود؛ تیم فولاد با احتساب این دیدار ۲۶ امتیازی شد و در جایگاه چهاردهم رده‌بندی قرار گرفت؛ همچنین پیکان با ۲۷ امتیاز در مکان سیزدهم جای گرفت.

نظر شما