شناسهٔ خبر: 66906257 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

بازگشت عجیب شاگردان عنایتی در 8+90

فولاد 2 - پیکان 2: کل اهواز در استرس!

تقابل پیکان و فولاد خوزستان با نتیجه ۲-۲ مساوی به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، از هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال ایران با تیم فولاد خوزستان و پیکان تهران در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با نتیجه ۲-۲ مساوی خاتمه پیدا کرد. 

ویدئو: 334065

این بازی که در دقایق ابتدایی خود با برخوردهای فیزیکی شدید بین بازیکنان دو تیم همراه بود، در دقیقه بیست و ششم نخستین گل خودش را دید. حامد پاکدل از غفلت خط دفاعی فولاد استفاده کرد و با ضربه آرام گل اول را به ثمر رساند اما خوزستانی‌ها که نمی‌خواستند در این دیدار متحمل شکست شوند، با گل کاندیدو در دقیقه ۴۰ به بازی برگشتند و در ادامه هم خیلی زود با گل حمید بوحمدان در دقیقه چهل و نهم موفق شدند به سه امتیاز نزدیک شوند.

البته که این پایان کار نبود؛ درست در شرایطی که عبدالله ویسی جشن بقا گرفته بود، در دقیقه ۹۸ ارسال دهقان به قربانی رسید و بازیکن سابق فولاد خوزستان با ضربه سر خود، گل تصاویر به ثمر رساند تا جدال نفسگیر بقا در لیگ همچنان با جذابیت تمام دنبال شود.

با این تساوی پیکان با ۲۷ امتیاز در رده سیزدهم و فولاد خوزستان با ۲۶ امتیاز در رده چهاردهم باقی ماندند تا با توجه به شرایط کنونی قسمت پایینی جدول، جنگ بقا بین استقلال خوزستان، فولاد خوزستان و پیکان تا هفته پایانی ادامه داشته باشد.

هفته بیست و نهم لیگ برتر - لیگ بیست و سوم فوتبال ایران
دوشنبه 1403/03/08 ساعت 20
ورزشگاه: شهدای فولاد اهواز
گروه داوری: پیام حیدری/ کمک‌ها: علیرضا ایلدروم و علی اکبر نوری/ داور چهارم: ایمان کهیش

ترکیب فولاد:
کریستوفر کنت، مجتبی نجاریان، جفرسون، شاهین توکلی، وحید حیدریه، حمید بوحمدان، لوکاس کاندیدو (۸۴-علی شجاعی)، احسان پهلوان (۶۸-ابراهیم حصار)، ساسان انصاری، محمد عسکری (۷۴-محمد علی نژاد)و لوسیانو پریرا (۶۸- سینا مریدی)
سرمربی: عبدالله ویسی

2027560

ترکیب پیکان: 
محمدرضا دیناروند، محمد آژیر، امیرحسین صدقی (۵۷-آرش هاشمی)، محمد ستاری، محمدحسین فلاح، مبین دهقان، دانیال جهانبخش (46-فرشید اسماعیلی)، محمدجواد آزاده،  مجتبی حق دوست (۵۷-ابوالفضل زمانی)، حامد پاکدل (۷۱-ابراهیم صالحی) و علی قربانی
سرمربی: رضا عنایتی

️شرح گل:

فولاد 0-1 پیکان ( حامد پاکدل، دقیقه 26): ضربه سر قربانی، در شرایطی که خط دفاع فولاد خوزستان از مهار بازیکنان تیم پیکان غافل شده بودند به پاکدل رسید و این بازیکن به سادگی دروازه کنت را باز کرد تا لبخند به لب‌های عنایتی بازگردد.

ویدئو: 334027

فولاد 1-1 پیکان (لوکاس کاندیدو، دقیقه 40): در شرایطی که ساسان انصاری از سمت چپ نفوذ کرده بود، توپ را در شش قدم به کاندیدو رساند که این بازیکن با ضربه‌ای ساده دروازه‌بان جوان پیکان را مغلوب کرد تا تیمش به بازی برگردد.

ویدئو: 334028

فولاد ۲-۱ پیکان (حمید بوحمدان دقیقه ۴۹): ارسال کرنر توسط انصاری، در شلوغی محوطه جریمه با دخالت بازیکنان دو تیم همراه شد تا اینکه کنترل سینه عسگری، با ضربه نهایی بوحمدان همراه شد تا بازی به سود خوزستانی‌ها دنبال شود.

ویدئو: 334035

فولاد 2-2 پیکان (علی قربانی دقیقه 8+90): ارسال دهقان از پشت محوطه جریمه، در نقطه کور مدافعان فولاد فرود آمد و علی قربانی که آماده ضربه زدن بود، موفق شد گل تساوی بازی را به ثمر برساند.

ویدئو: 334062

لحظات حساس:

دقیقه 12: بازیکنان دو تیم با درگیری‌های فیزیکی جریان بازی را کند کرده‌اند و شاهد موقعیت خاصی روی دروازه دو تیم نبوده‌ایم.

دقیقه 20: ضدحمله خوبی که احسان پهلوان داشت با فشار مدافع پیکان، باعث شد این بازیکن برای ضربه زدن تحت فشار قرار بگیرد و در شرایطی که در موقعیت تک به تک با دیناروند قرار داشت، شوت بسیار ضعیفی به توپ زد.

دقیقه ۶۲: در شرایطی که بوحمدان، شیمبا را در موقعیت تک به تک با دیناروند قرار داد، این بازیکن نتوانست کنترل توپ کند تا یک موقعیت خوب برای فولادی‌ها به سادگی از دست برود.

دقیقه ۷۰: انصاری موقعیت تک به تک با دیناروند را رو به عقب پاس داد تا یک فرصتی دیگر هم به شکلی عجیب از دست برود.

دقیقه 6+90: در شرایطی که علی قربانی و حمید بوحمدان می‌توانستند در دو صحنه مشابه دروازه پیکان را باز کنند، عدم دقت آنها باعث شد تا ضربه هر دوی آنها وسط دروازه‌بان پیکان مهار شود.

🟡کارت‌های زرد:

ابراهیم صالحی (۷۸)

محمدرضا غبیشاوی (۸۴)

کریستوفر کنت (۸۷)

محمد علی نژاد (۸۸)

کارت های قرمز:

محمدجواد آزاده (7+90)

️حواشی:

*با برخورد شدیدی که بین کریستوفر کنت و حامد پاکدل در خارج از محوطه صورت گرفت، گلر اتریشی فولاد از ناحیه کمر دچار آسیب دیدگی شد، اما پس از توقفی کوتاه در جریان بازی، از زمین بلند شد.

نظر شما