شناسهٔ خبر: 67469835 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

حمله همبازی خداداد عزیزی به احسان حاج صفی؛ از قلعه نویی دفاع می‌کنی که به تیم ملی برگردی؟

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: احسان حاجی‌صفی نباید به خودش اجازه می‌داد درباره خداداد عزیری حرف بزند زیرا الان این شائبه به وجود آمده است که او با حمایت از سرمربی تیم ملی می‌خواهد دعوت شود!

صاحب‌خبر -
حمله همبازی خداداد عزیزی به احسان حاج صفی؛ از قلعه نویی دفاع می‌کنی که به تیم ملی برگردی؟
کد خبر: 665584
|
۱۴۰۳/۰۴/۱۲ ۰۲:۵۰:۲۶

بازیکن اسبق استقلال و تیم ملی ایران، در گفت‌وگویی با اشاره به مصاحبه احسان حاجی‌صفی علیه خداداد عزیزی، مدعی شد: حاج صفی را تا به امروز از نزدیک ندیده‌ام، اما همه می‌دانند که من هیچ‌گاه سیاه و سفید به یک ماجرا نگاه نمی‌کنم. این را می‌دانم که حاجی‌صفی ارادت ویژه‌ای به امیر قلعه نویی(سرمربی تیم ملی) دارد. زمانی باهم در یک تیم بودند و قلعه‌نویی هم او را دوست دارد. هیچ ایرادی ندارد و شاگرد و استاد، یکدیگر را دوست دارند و برای هم قدم برمی‌دارند. این شامل خود من هم می‌شود و ممکن است، یک شاگردم را بیشتر دوست داشته باشم.

به گزارش ایرنا، وی افزود: همیشه رک و راست حرف‌هایم را زده‌ام و مسئولیت آن را بر عهده گرفته‌ام. زمانی که برخی‌ تیم ملی را نقد می‌کردند از قلعه‌نویی حمایت کردم. حرف من فوتبالی است. ما یک شخصیت فوتبالی داریم و یک شخصیت خارج از آن و این‌ها کاملا با هم متفاوت است. ممکن است در فوتبال به یک شکل باشم و خارج از آن شخصیت دیگری داشته باشم. پس حرف‌هایم درباره حاجی‌صفی فوتبالی است و به شخصیت خارج از فوتبال او ربطی ندارد چون اصلا شناختی از او ندارم. او جزو کسانی است که فوتبالش را دوست داشتم و از او تعریف کرده‌ام، اما احسان به شدت در ماجرای خداداد اشتباه کرد.

بازیکن سابق تیم ملی اضافه کرد: ورود احسان حاجی‌صفی به ماجرای ۲ بزرگ فوتبالی اشتباه بزرگی بود. مثل اینکه من الان بیایم طرف خداداد که سال‌های سال دوست من است را بگیرم. حاجی‌صفی حتی اگر از همه چیز با خبر است و می‌گوید خداداد مغرضانه حرف می‌زند، بازهم نباید در این خصوص نظری بدهد. با وجود اینکه خداداد با من رفیق است اصلا نگفته چه اتفاقی رخ داده‌است! او با اینکه رک است و همه چیز را می‌داند، اما خیلی حرف‌ها را نمی‌زند تا تیم ملی، بازیکنان و سرمربی تخریب نشوند. به من گفت اگر بخواهم اتفاقاتی که افتاده را بیان کنم بیشترین آسیب را فوتبال ایران و جوانان می‌بیننند و من خودم را نمی‌بخشم.

لطیفی افزود: صحبت‌های حاجی‌صفی دفاع از قلعه نویی نیست. دلیلی ندارد وقتی قلعه‌نویی با یکی از بزرگان‌ فوتبال ما به اختلاف خورده است، حاجی‌صفی بیاید و این اظهارات را مطرح کند! اگر او الان در تیم ملی بود افکار به سمت دیگری نمی‌رفت اما الان این نوع حرف زدن شائبه‌های دیگری را به وجود می‌آورد. شاید او می‌خواست با این نوع حرف زدن جواب محبت‌های قلعه‌نویی را بدهد اما ورود این بازیکن به ماجرایی که یک طرف آن قلعه‌نویی و طرف دیگرش خداداد عزیزی است، درست نبود.

وی ادامه داد: اختلاف در دنیای فوتبال طبیعی است. شاید گفتن مسائلی که خداداد از آن با خبر است برای مردم جذابیت داشته باشد اما او دوست ندارد از اتفاقاتی حرف بزند که فوتبال ضرر می‌کند. او حتی به من که سال‌ها با یکدیگر همبازی و دوست هستیم گفت که هر طور می‌توانید از تیم ملی حمایت کنید.

پیشکسوت فوتبال ایران افزود: من هیچ حرفی را برای منافع خودم نمی‌زنم. در حرف‌هایم اصلا خداداد را لحاظ نمی‌کنم و به لحاظ شخصیتی می‌گویم که حاج صفی نباید خودش را وارد این ماجرا می‌کرد. شاید اگر کاپیتان تیم ملی بود می گفتم می خواهد تیم را جمع کند ولی الان همه می گویند چون خط خورده است، می‌خواهد پالس مثبت بفرستد! از دوست داشتن حاجی صفی این حرف ها را می‌زنم و حتی نمی‌خواهم به دعوای حاج صفی و خداداد هم ورود کنم. خداداد از من بیشتر می‌تواند حرف بزند و نیازی ندارد من از او دفاع کنم. از جایگاه اخلاقی صحبت می‌کنم و حرف‌هایم بیشتربه نفع حاجی‌صفی است. اگر علاقه‌مند است در فوتبال باشد باید مسیرش به شکلی باشد که حرف و حدیث‌هایی مثل انتخابات فدراسیون فوتبال پیش نیاید.

لطیفی در پایان گفت: ما در حال تغییر نسل فوتبال ملی‌مان هستیم و وقتی بازیکنی با این سن و سال چنین حرف‌هایی می‌زند، تصور می‌شود که با حب و بغض است اما کارشناسی که دلش برای فوتبال می‌سوزد، اینگونه نیست و فقط قصد حل و فصل مشکلات را دارد.

 

نظر شما