شناسهٔ خبر: 66907708 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرار پیکان از شکست در دقیقه ۹۷؛ فولاد در روی لبه تیغ، خودروسازان امیدوار به بقا

تهران- ایرنا- هفته بیست‌ونهم لیگ برتر فوتبال ایران با کامبک پیکان در دقیقه ۹۷ همراه بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، هفته بیست‌ونهم لیگ برتر فوتبال ایران در شرایطی از ساعت ۲۰ آغاز شد که طی آن تیم انتهای جدولی و در آستانه سقوط فولاد در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز و با قضاوت پیام حیدری پذیرای پیکان بود.

فولاد پیش از این بازی با ۲۶ امتیاز در رده چهاردم و پیکان نیز با ۲۷ امتیاز در رده دوازدهم جای داشتند و برای بقای خود در لیگ برتر نیاز به کسب ۳ امتیاز این دیدار داشتند. دو تیم در نیمه نخست به تساوی یک بر یک رضایت دادند تا شانس خود را در ۴۵ دقیقه دوم امتحان کنند. در این نیمه حامد پاکدل (۲۶) برای پیکان و لوکاس کاندیدو(۴۰) برای میزبان گلزنی کردند.

در نیمه دوم و در دقیقه ۴۹ فولاد یکبار دیگر به گل رسید و این‌بار حمید بوحمدان در تعلل مدافعان پیکان، موفق به گلزنی شد تا پیکان در جدول رده‌بندی سقوط کرده و پائین‌تر از میزبان خود قرار گیرد. در ادامه در شرایطی که بازی به دقیقه ۹۷ رسیده بود علی قربانی ناجی خودروسازان شد و گل تساوی را به ثمر رساند تا پیکان و فولاد با ایستادن در رده‌های سیزدهم و چهاردهم به کار خود در این هفته خاتمه دهند.

در لحظات پایانی نیز محمدجواد آزاده با کرات قرمز از زمین بازی اخراج شد تا پیکان برای لحظاتی یک بازیکن کمتر داشته باشد.

ترکیب فولاد:
کریستوفر کنت، مجتبی نجاریان، جفرسون، شاهین توکلی، وحید حیدریه، حمید بوحمدان، لوکاس کاندیدو، احسان پهلوان، ساسان انصاری، محمد عسکری و لوسیانو پریرا.
سرمربی: عبدالله ویسی

ترکیب پیکان:
محمدرضا دیناروند، محمد آژیر، امیرحسین صدقی، محمد ستاری، محمدحسین فلاح، مبین دهقان، دانیال جهانبخش، محمدجواد آزاده، مجتبی حقدوست، حامد پاکدل و علی قربانی.
سرمربی: رضا عنایتی

نظر شما