شناسهٔ خبر: 66902031 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

شهسواری: امیدوارم پرچمداری من کاروان المپیک برای خوش‌یمن باشد

ملی‌پوش المپیکی تنیس روی میز گفت: امیدوارم پرچمداری من برای کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس خوش‌یمن باشد. ملی‌پوش المپیکی تنیس روی میز گفت: امیدوارم پرچمداری من برای کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس خوش‌یمن باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا ، ندا شهسواری کاپیتان تیم ملی تنیس روی میز بانوان ایران پس از کسب سهمیه المپیک 2024 پاریس و در اختیار گرفتن رکورد بیشترین حضور در میان بانوان ورزشکار ایران در المپیک، به عنوان پرچمدار ایران در سی و سومین دوره این بازی‌ها انتخاب شد.

شهسواری در حالی به عنوان پرچمدار کاروان ایران در المپیک پاریس انتخاب شده که پیش از این هیچ ورزشکاری از تنیس روی میز این مسئولیت را عهده‌دار نبوده است.

وی پس از انتخابش به عنوان پرچمدار ایران گفت: پرچمداری افتخار بزرگی است که نصیب من شده و خوشحالم از بین تمام ورزشکاران المپیکی که از کشورمان در این رقابت‌ها حاضر می‌شوند، بنده انتخاب شدم.

شهسواری ادامه داد: قطعاً این اتفاق بسیار خوبی است و امیدوارم نماینده شایسته‌ای برای پینگ پنگ ایران در المپیک پاریس باشم و با تجربه و اندوخته ای که از گذشته دارم، این امید را دارم که بتوانم نتایج خوبی را در رقابت‌های پاریس کسب کنم.

بانوی ملی‌پوش تنیس روی میز گفت: اینکه پرچمدار کاروان ورزشی ایران در رقابت‌های المپیک انتخاب شدم، انگیزه ام را برای موفقیت و حضوری قدرتمند در این رقابت ها دو چندان می‌کند. امیدوارم کاروان المپیکی ایران که به نام کاروان خادم الرضا نام گذاری شده، نتایج بسیار خوبی در المپیک پیش‌رو کسب کند و پینگ‌پنگ ایران که با سه نماینده در این رقابت‌ها حاضر است، بتواند نتایجی در خور شأن فدراسیون را برای کشورمان کسب کند و پرچمداری من برای کشورم خوش‌یمن باشد.

انتهای پیام/

نظر شما