شناسهٔ خبر: 66902302 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

شهسواری: پرچمداری در المپیک بهترین خاطره ورزشی‌ام خواهد بود

تهران- ایرنا- پرچمدار کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس، گفت: افتخار بزرگی نصیبم شده که انگیزه‌ام را برای موفقیت در بزرگترین آوردگاه ورزشی جهان، دوچندان کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، ندا شهسواری کاپیتان تیم ملی پینگ پنگ زنان ایران پس از کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس و در اختیار گرفتن رکورد بیشترین حضور المپیک بین بانوان ورزشکار ایران در این آوردگاه، به‌عنوان یکی از پرچمدار ایران در سی‌وسومین دوره بازی‌های المپیک معرفی شد.

شهسواری در حالی به عنوان پرچمدار کاروان ایران در المپیک پاریس انتخاب شده که پیش از این هیچ ورزشکاری از تنیس روی میز این مسئولیت را عهده‌دار نبوده است.

وی پس از انتخابش به عنوان پرچمدار ایران، گفت: پرچمداری افتخار بزرگی است که نصیبم شده و خوشحالم از بین تمام ورزشکاران المپیکی که از کشورمان در این رقابت‌ حاضر می‌شوند، بنده انتخاب شدم. قطعا این اتفاق بسیار خوبی است و امیدوارم نماینده شایسته و خوبی برای پینگ پنگ ایران در المپیک پاریس باشم. اکنون، انگیزه‌ام برای موفقیت و حضوری قدرتمند در پاریس دوچندان شده است.

شهسواری بیان کرد: امیدوارم کاروان المپیکی ایران که به نام کاروان خادم‌الرضا نام گذاری شده، نتایج خوبی در المپیک کسب نکند.

نظر شما