شناسهٔ خبر: 66902595 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

واکنش ندا شهسواری به پرچمداری کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴

ندا شهسواری پس از انتخابش به عنوان پرچمدار کاروان المپیک ۲۰۲۴ پاریس گفت: افتخار بزرگی در دوران ورزشی‌ام نصیبم شده است و پرچمداری در المپیک یکی از بهترین افتخارات و خاطرات ورزشی‌ام خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، ندا شهسواری کاپیتان تیم ملی پینگ پنگ ایران پس از کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس و در اختیار گرفتن رکورد بیشترین حضور المپیک بین زنان ورزشکار ایران در آوردگاه المپیک، به عنوان پرچمدار ایران در سی و سومین دوره بازی‌های المپیک انتخاب شد.

شهسواری در حالی به عنوان پرچمدار کاروان ایران در المپیک پاریس انتخاب شده که پیش از این هیچ ورزشکاری از تنیس روی میز این مسئولیت را عهده دار نبوده است.

شهسواری پس از انتخابش به عنوان پرچمدار ایران گفت: پرچمداری افتخار بزرگی است که نصیب من شده است و خوشحالم از بین تمام ورزشکاران المپیکی که از کشورمان در این رقابت‌ها حاضر می‌شوند، من انتخاب شدم.

او ادامه داد: قطعا این اتفاق، بسیار خوب است. امیدوارم نماینده شایسته‌ای برای پینگ‌پنگ ایران در المپیک پاریس باشم و با تجربه و اندوخته‌ای که از گذشته دارم این امید را دارم که بتوانم نتایج خوبی در رقابت‌های پاریس کسب کنم.

شهسواری در ادامه گفت: از اینکه پرچمدار کاروان ورزشی ایران در رقابت‌های المپیک انتخاب شدم انگیزه‌ام را برای موفقیت و حضوری قدرتمند در این رقابت‌ها دو چندان می‌کند. امیدوارم کاروان المپیکی ایران که به نام کاروان خادم الرضا نام‌گذاری شده است، نتایج بسیار خوبی در المپیک پیش رو کسب کند. همچنین پینگ پنگ ایران که با سه نماینده در این رقابت‌ها حاضر است، بتواند نتایجی در خور شان فدراسیون را برای کشورمان کسب کند و پرچمداری من برای کشورم خوش یمن باشد.

انتهای پیام

نظر شما