شناسهٔ خبر: 66897770 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تکمیل ۴۰۰ پروژه نیمه‌تمام گلستان در دولت شهید رئیسی

استاندار گلستان گفت: در این مدت ۳ سال تعداد پروژه‌های عمرانی نیمه تمام استان از هزار و ۲۰۰ پروژه در انتهای دولت قبلی به کمتر از ۸۰۰ پروژه کاهش پیدا کرده است.

صاحب‌خبر -

علی‌محمد زنگانه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان با بیان اینکه یکی از چالش‌های توسعه استان گلستان پایین بودن تولید ناخالص داخلی استان بوده است، اظهار کرد: رقم تولید ناخالص استان (GDP) در سال پایه 56 هزارمیلیاردتومان بوده است که در افق 1404 با سرمایه‌گذاری حداقل 225 هزار میلیارد تومانی در بخش‌های کشاوزی، صنعت و خدمات به حداقل 112 هزار میلیارد تومان خواهد رسید.

استاندار گلستان با اشاره به توجه ویژه دولت آیت‌الله رئیسی به این استان به ویژه در حوزه ایجاد زیرساخت‌ها خاطرنشان کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون بیش از 166.5 هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی و طرح اقتصادی در استان افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

وی با اشاره به رشد چند برابری اعتبارات استان بیان کرد: اعتبارات تملک دارایی‌ها (عمرانی) استان گلستان نیز از کل ظرفیت‌های قوانین بودجه سنواتی از 4 هزار و 200 میلیارد تومان در دو سال پایانی دولت دوازدهم به 16 هزار و 300 میلیارد تومان در دو سال ابتدایی دولت سیزدهم رسید و این باعث شد که استان گلستان به یک کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شود.

زنگانه یکی از برنامه‌های دولت شهید رئیسی را تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در استان‌ها دانست و بیان کرد: در این مدت تعداد پروژه‌های عمرانی نیمه تمام استان از هزار و 200 پروژه در انتهای دولت قبلی به کمتر از 800 پروژه کاهش پیدا کرده است.

انتهای پیام/582

نظر شما