شناسهٔ خبر: 67819749 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی خبر داد؛

فعالیت ۳۸ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در محورهای خراسان جنوبی

بیرجند-معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از فعالیت ۳۸ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در استان خبرداد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حسین عباسی معاون توسعه مدیریت و منابع عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر ۳۸ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در محورهای مواصلاتی استان فعال هستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی بیان کرد: افزود: این مجتمع‌ها مجهز به نمازخانه، سرویس‌های بهداشتی، رستوران و سایر امکانات رفاهی برای مسافران هستند.

وی ادامه داد: نظارت بر این مجتمع‌ها توسط کارشناسان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان به صورت مستمر انجام می‌شود.

عباسی اضافه کرد: هدف از این نظارت‌ها، ارائه خدمات مطلوب به زائران و مسافران و ارتقای سطح کیفی خدمات در این مجتمع‌ها است، ضرورت آمادگی تنظیف و آراستگی نمازخانه‌ها و همچنین نظافت و پاکیزگی سرویس‌های بهداشتی واقع در مجتمع‌های خدماتی رفاهی از مواردی است که بر آن تاکید شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی تاکید کرد: در صورت مشاهده نواقص در هر یک از مجتمع‌های خدماتی رفاهی، و اماکن بین راهی که وضعیت نامطلوبی دارند ضمن در اولویت رسیدگی و به قید فوریت تعیین تکلیف و در صورت عدم رفع نواقص در موعد مقرر مراتب به کمیسیون تخلفات ارجاع و نسبت به تعطیلی مجموعه اقدام می‌گردد.

وی یادآور شد: همچنین ساخت مجتمع‌های خدماتی و رفاهی بین راهی برای فراهم‌کردن آسایش بیشتر رانندگان و مسافران، ارائه خدمات مورد نیاز به آنها در سفر و کاهش میزان تصادفات ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان در دستور کار قرار دارد که در حال حاضر تعداد ۲۳ مجتمع در دست احداث است.

عباسی خاطر نشان کرد: سامانه پیامکی ۳۰۰۰۷۰۷۰-۳۰۰۰۱۴۱ نیز جهت رسیدگی به شکایات، انتقادات و پیشنهادات شهروندان پیش بینی شده است.

نظر شما