شناسهٔ خبر: 66884057 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شهر | لینک خبر

امضای توافق‌نامه میان سازمان تاکسیرانی و سازمان ورزش شهرداری تهران/ ارائه خدمات ورزشی با تخفیف ۵۰ درصدی برای تاکسیرانان و خانواده‌هایشان

سازمان تاکسیرانی شهر تهران با امضای توافق‌نامه‌ای با سازمان ورزش شهرداری تهران، زمینه اعطای خدمات ورزشی به تاکسیرانان شهر تهران و خانواده‌هایشان با تخفیف ۵۰ درصدی را فراهم کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با حضور حسین اوجاقی رییس سازمان ورزش شهرداری تهران در سازمان تاکسیرانی و دیدار و گفت‌وگو با سرپرست سازمان تاکسیرانی، توافق‌نامه همکاری بین این دو نهاد شهرداری به امضا رسید.

حسین اوجاقی در این نشست مشترک ارائه خدمات ارزان و در دسترس ورزشی به اقشار مختلف را از مصادیق ایجاد عدالت اجتماعی برشمرد و گفت: ما با ارائه خدمات تفریحی و آموزشی به ۸۰ هزار تاکسیران تهران به این قشر زحمتکش توجه خواهیم کرد و با افتخار در خدمت این عزیزان خواهیم بود.

وی در ادامه افزود: تعاملات سازمان ورزش با دیگر بخش‌های شهرداری تهران به منظور استفاده از تمام ظرفیت‌ها و برای ارائه خدمت مناسب به شهروندان است که این مهم رضایتمندی را در پی خواهد داشت. ما از طریق اماکن ورزشی به مردم خدمات می‌دهیم و تعرفه مجموعه ورزشی ما بسیار پایین‌تر از سایر اماکن است. 

در ادامه سرپرست سازمان تاکسیرانی با اشاره به اینکه هر تاکسی، یک رسانه متحرک و پویاست، گفت: اهمیت تاکسی‌ها و ارتباط چهره به چهره با شهروندان موجب شده تا تنها مدل حمل‌ونقل عمومی باشند که راننده با مسافر در ارتباط است.

شادی مالکی یادآور شد: دوره مدیریت شهری کنونی تغییر سبک حمل‌ونقل سنتی بنزینی به برقی را به‌طور ویژه مورد توجه قرار داده است. خانواده بزرگ تاکسیرانی تهران جمعیت نیم‌میلیونی را دربر دارد و ما برای استفاده از این ظرفیت نیاز داریم تا خدمات مناسبی به آن‌ها ارائه کنیم و حوزه ورزش یکی از آن‌هاست. خدمات رفاهی در دسترس برای خانواده بزرگ تاکسی پایتخت از جمله اهداف ماست.

گفتنی است؛ بر اساس این توافق‌نامه، تاکسیرانان شهر تهران و خانواده‌های این عزیزان می توانند با ارائه کارت شناسایی معتبر ( پروانه تاکسیرانی یا کارت ملی) از خدمات ورزشی مجموعه‌های تحت پوشش سازمان ورزش استفاده کنند.

انتهای پیام/

نظر شما