شناسهٔ خبر: 66883873 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

ارائه خدمات ورزشی با تخفیف ۵۰ درصدی برای تاکسیرانان

سازمان تاکسیرانی شهر تهران با امضای توافق‌نامه‌ای با سازمان ورزش شهرداری تهران ، زمینه اعطای خدمات ورزشی به تاکسیرانان شهر تهران و خانواده‌هایشان با تخفیف ۵۰ درصدی را فراهم کرد. سازمان تاکسیرانی شهر تهران با امضای توافق‌نامه‌ای با سازمان ورزش شهرداری تهران ، زمینه اعطای خدمات ورزشی به تاکسیرانان شهر تهران و خانواده‌هایشان با تخفیف ۵۰ درصدی را فراهم کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا، توافق نامه  همکاری بین سازمان ورزش شهرداری تهران و سازمان تاکسیرانی با حضور حسین اوجاقی رییس سازمان ورزش شهرداری تهران و شادی مالکی سرپرست سازمان تاکسیرانی در سازمان تاکسیرانی  به امضا رسید.

حسین اوجاقی رییس سازمان ورزش شهرداری تهران در این نشست مشترک ارائه خدمات ارزان و در دسترس ورزشی به اقشار مختلف را از مصادیق ایجاد عدالت اجتماعی برشمرد و گفت: ما با ارائه خدمات تفریحی و آموزشی به ۸۰ هزار تاکسیران تهران به این قشر زحمتکش توجه خواهیم کرد و با افتخار در خدمت این عزیزان خواهیم بود.

وی در ادامه افزود: تعاملات سازمان ورزش با دیگر بخش‌های شهرداری تهران به منظور استفاده از تمام ظرفیت‌ها و برای ارائه خدمت مناسب به شهروندان است که این مهم رضایتمندی را در پی خواهد داشت. ما از طریق اماکن ورزشی به مردم خدمات می‌دهیم و تعرفه مجموعه ورزشی ما بسیار پایین‌تر از سایر اماکن است. سازمان ورزش، سازمان خدمات رسان به مردم است.

در ادامه سرپرست سازمان تاکسیرانی با اشاره به اینکه هر تاکسی، یک رسانه متحرک و پویاست، گفت: اهمیت تاکسی‌ها و ارتباط چهره به چهره با شهروندان موجب شده تا تنها مدل حمل‌ونقل عمومی باشند که راننده با مسافر در ارتباط است. شادی

مالکی یادآور شد: دوره مدیریت شهری کنونی تغییر سبک حمل‌ ونقل سنتی بنزینی به برقی را به‌ طور ویژه مورد توجه قرار داده است. خانواده بزرگ تاکسیرانی تهران جمعیت نیم‌ میلیونی را دربر دارد و ما برای استفاده از این ظرفیت نیاز داریم تا خدمات مناسبی به آنها ارائه کنیم و حوزه ورزش یکی از آنهاست. خدمات رفاهی در دسترس برای خانواده بزرگ تاکسی پایتخت از جمله اهداف ماست.

 بر اساس این توافق‌نامه، تاکسیرانان شهر تهران و خانواده‌های این عزیزان می‌توانند با ارائه کارت شناسایی معتبر (پروانه تاکسیرانی یا کارت ملی) از خدمات ورزشی مجموعه‌های تحت پوشش سازمان ورزش استفاده کنند.

 انتهای پیام/

نظر شما