شناسهٔ خبر: 66878928 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

«این دنیا یه کنسرت... به من بدهکاره» به صحنه برگشت

نمایش «این دنیا یه کنسرت... به من بدهکاره» به نویسنده و کارگردانی سهند خیرآبادی با بازی امیرمهدی ژوله و الیکا عبدالرزاقی از ۲۱ خرداد در دور دوم اجرا روی صحنه خواهد رفت. نمایش «این دنیا یه کنسرت... به من بدهکاره» به نویسنده و کارگردانی سهند خیرآبادی با بازی امیرمهدی ژوله و الیکا عبدالرزاقی از ۲۱ خرداد در دور دوم اجرا روی صحنه خواهد رفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ نمایش «این دنیا یه کنسرت... به من بدهکاره» به نویسنده و کارگردانی سهند خیرآبادی و تهیه‌کنندگی محمد قدس پس از پشت سر گذاشتن دور نخست اجرا‌های خود در سالن چهارسو تئاتر شهر و شهر‌های دبی، آمل و گرگان، در دور دوم اجرا به پردیس تئاتر شهرزاد می‌آید.

امیرمهدی ژوله و الیکا عبدالرزاقی بازیگران این اثر نمایشی هستند که از ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲۱ در پردیس تئاتر شهرزاد/سالن شماره ۱ روی صحنه می‌رود.

در خلاصه داستان این اثر آمده است: «مهران، مردی میانسال است که تصمیم گرفته بحران‌های زندگی خود را با مخاطبان در میان بگذارد و…»

یاسال یسلیانی (ساخت و اجرای موسیقی)، نگین لاجوردی (دستیار کارگردان و برنامه‌ریز)، شاهین امیرپور (مدیر تولید)، علی اکباتانی (دستیار تهیه‌کننده)، مهدی قاضی (طراح انیمیشن)، پدرام رضوانی (طراح نور)، شکیبا آدینه (دستیار نور)، علی زندیه، مهدی قاضی (طراح پوستر)، گلناز گلشن (مشاور طراح لباس)، حسین حاجی‌بابایی (عکاس)، علی زندیه (ساخت تیزر و تبلیغات)، مصطفی فراهانی و پیمان رضوی (طراحان موشن گرافیک)، سپیده عاشوری (دستیار تولید)، سعید رنجبر (تدارکات و پشتیبانی) و علی کیهانی (مشاور رسانه‌ای) دیگر عواملی هستند که سهند خیرآبادی را در این پروژه همراهی می‌کنند.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این نمایش می‌توانند فردا (سه‌شنبه ۸ خرداد) ساعت ۱۴ ظهر به سایت تیوال مراجعه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما