شناسهٔ خبر: 66870899 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

استاندار ایلام مطرح کرد

ورود ۴۰۰ میلیارد تومان به استان با انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز

استاندار ایلام با بیان اینکه شهید خدمت آیت‌الله رئیسی در انتقال پرونده مالیاتی به استان ایلام بسیار کمک کرد، گفت: با انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز، ۴۰۰ میلیارد تومان وارد استان ایلام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، حسن بهرام‌نیا در برنامه زنده تلویزیونی «تراز» صدا و سیمای مرکز ایلام با اشاره به اخلاص شهید رئیسی اظهار کرد: وقتی کار برای خدا باشد، مهر و محبت فرد در دل مردم نفوذ پیدا می‌کند.

وی افزود: شهید رئیسی، رئیس‌جمهوری مغتنم و خستگی‌ناپذیر بود و شخصیتی در تراز ریاست‌جمهوری اسلامی داشت.

استاندار ایلام خاطرنشان کرد: صدا و سیما به‌خوبی مراسم تشییع پیکر شهید رئیسی و شهیدان خدمت را به تصویر کشید که اجرای این امر مهم قابل تحسین است.

بهرام‌نیا اضافه کرد: قبل از دولت سیزدهم در سطح ملی مشکل قطعی برق داشتیم، اما در طول سه سال اخیر ۸۵۰۰ مگاوات برق وارد مدار سراسری شد.

وی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم در مهار کرونا خیلی خوب عمل کرد، تصریح کرد: دولت با وجود خزانه خالی، اقتصاد کشور را به نفت گره نزد، حقابه ایران را از افغانستان گرفت و پول بدون پشتوانه چاپ نکرد.

استاندار ایلام با بیان اینکه رئیس‌جمهور شهید پس از ۴۰ سال طرح رتبه‌بندی معلمان را عملیاتی کرد، ادامه داد: وی بودجه مناطق محروم را افزایش داد، از قاچاق کالا جلوگیری کرد و ظرفیت پذیرش در رشته پزشکی را ۱۰ درصد افزایش داد.

بهرام‌نیا تاکید کرد: در دولت سیزدهم وام ودیعه مسکن پرداخت شد، وام ازدواج افزایش یافت و وام فرزندآوری نیز به جامعه هدف پرداخت شد.

وی گفت: در دولت سیزدهم، ایران عضو پیمان شانگهای شد و کریدور شمال-جنوب را فعال کرد و فروش کشتی‌های اقیانوس‌پیما را آغاز کرد.

استاندار ایلام با بیان اینکه سامانه صدور برخط مجوزها و متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان فعال شد، افزود: دولت سیزدهم صنعت فضایی را فعال کرد و کف حقوق بازنشستگان را ۵۰ درصد افزایش داد.

بهرام‌نیا با بیان اینکه شهید خدمت آیت‌الله رئیسی در انتقال پرونده مالیاتی به استان ایلام بسیار کمک کرد، اظهار کرد: با انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز، ۴۰۰ میلیارد تومان وارد استان ایلام شد.

نظر شما