شناسهٔ خبر: 67283099 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در آستانه فرارسیدن هفته قوه قضائیه؛

دادگاه عمومی بخش «حسین آباد» افتتاح شد

سنندج_در راستای خدمات‌رسانی بیشتر و تسهیل‌گری امور قضائی به مردم، دادگاه عمومی بخش حسین آباد از توابع شهرستان سنندج با حضور جمعی از مسؤولان به بهره‌برداری رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، در آستانه فرارسیدن هفته قوه قضائیه ظهر پنج شنبه با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار کردستان، رئیس کل دادگستری استان، فرماندار سنندج و جمعی از مردم و مسئولین، دادگاه عمومی در شهر حسین آباد از توابع شهرستان سنندج افتتاح شد.

در این آئین استاندار کردستان یاد و خاطره شهید آیت‌الله بهشتی، معمار دستگاه قضائی کشور و همراهان ایشان را گرامی‌داشت و نقش برجسته شهید جمهور که تحول جدیدی در فضای جدید قضائی کشور را ایجاد نمود، بی بدیل اعلام کرد.

زارعی کوشا گشایش دادگاه در این بخش را مصداق عینی نهضت خدمات رسانی قوه قضائیه و اقدام مبارکی اعلام کرد تا مردم مجبور نباشند مسافت طولانی و خطرآفرینی تا مرکز استان را طی کنند.

وی تصریح کرد: امیدواریم با همکاری و همدلی تمام دستگاه‌ها از وضعیت فعلی به شرایط مطلوب‌تر برسیم و خدماتی به شهروندان ارائه شود که شایسته شأن و جایگاه مردم این خطه است.

استاندار کردستان با ابراز خرسندی بیان کرد: بخش حسین آباد یکی از بخش‌های استان است که انسجام و برادری و وحدت مردم و مسؤولین در این بخش ستودنی است که منجر به توفیقات برجسته‌ای شده است.

زارعی کوشا افزود: امیدواریم مردم کمتر به این دادگاه مراجعه کنند و صلح و صفایی که همواره بین مردم وجود دارد روز به روز بیشتر تقویت شود.

وی با اشاره به اهمیت خدمات رسانی بیشتر به مردم در حوزه قضائی افزود: افتتاح این دادگاه عمومی به معنای افزایش پرونده قضائی در این بخش نیست بلکه با هدف تسهیل‌گری امور قضائی مردم این ناحیه ایجاد شده است.

استاندار کردستان بخش حسین آباد را یکی از قطب‌های تولید گندم استان در نتیجه زحمات و تلاش فراوان مردم این شهر دانست.

نظر شما