شناسهٔ خبر: 66838244 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برگزاری ۱۰۰ عنوان برنامه برای کودکان و نوجوانان در تابستان

خبرگزاری صدا و سیما

مدیرکل کانون پرورشی کودکان و نوجوانان استان گفت: در تابستان امسال برنامه‌های متفاوتی برای اوقات فراغت کودکان و نوجوانان تدارک دیده شد.

صاحب‌خبر -
برگزاری ۱۰۰ عنوان برنامه برای کودکان و نوجوانان در تابستان
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد،  شهبازی با اشاره به فرا رسیدن فصل تابستان و آغاز اوقات فراغت کودکان و نوجوانان افزود: در استان ۲۰ مرکز ثابت و سیار در استان وجود دارد که قرار است در این مراکز برنامه‌های اوقات فراغت برگزار شود.
وی محور‌های برنامه‌های اوقات فراغت کودکان و نوجوانان را در بخش‌های تربیتی، تفریحی و خلاقانه نام برد و ادامه داد: این برنامه‌ها با موضوعات شهادت، ایثار و خدمت برای کودکان و نوجوانان تدارک دیده شد.
مدیرکل کانون پرورشی کودکان و نوجوانان استان گفت: کانون به سمتی می رود که همه برنامه‌ها پیوست کودکان و نوجوانان داشته باشد.
وی افزود: امسال برای نخستین بار اردو‌های جهادی برای کودکان و نوجوانان تدارک دیده شده تا کسانی که به مراکز دسترسی ندارند به صورت سیار به آنها خدمات ارائه دهیم.
شهبازی به برنامه‌های کانون برای جامعه عشایری نیز اشاره کرد و گفت: در استان کهگیلویه و بویراحمد هم اکنون سه هزار و ۵۰۰ دانش اموز عشایری وجود دارد که برای آنها برنامه های فرهنگی و هنری تدارک دیده شد.
وی اعم این برنامه‌ها را در حوزه‌های مهارت‌های زندگی، شناسایی آسیب‌های فضای مجازی، قصه گویی و داستان سرایی و سفالگری نام برد و گفت: ثبت نام اوقات فراغت آغاز شد که خانواده‌های میتوانند بعد از پایان امتحانات، کودکان و نوجوانان خود را برای یادگیری به این مراکز راهی کنند.

نظر شما