شناسهٔ خبر: 66834946 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

۶ هزار جلد کتاب پرمخاطب به کتابخانه‌های لرستان اهدا شد

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته بیش از شش هزار جلد کتاب پرمخاطب از سوی مرکز مبادله کتاب کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران به کتابخانه‌های عمومی لرستان اهدا شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان، سید سجاد راستخانه، امروز _شنبه پنجم خرداد_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با پیگیری‌های لازم در ادامه پویش «اهدای کتاب، اهدای آگاهی» و با هدف کمک به ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی و تأمین منابع جدید برای کتابخانه‌های عمومی، از سوی مرکز مبادله کتابِ کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران، بیش از شش هزار جلد کتاب پرمخاطب به کتابخانه‌های عمومی استان اهدا شد.

وی افزود: کتاب‌های اهدا شده در موضوعات مختلف به‌ویژه مرجع پزشکی، دانشگاهی، کودک و نوجوان، تکنولوژی، عمران، معماری، حسابداری، ادبیات و مذهب است که می‌تواند به غنی‌سازی مخازن کتابخانه‌های عمومی استان کمک کند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان گفت: این مرسوله کتاب که در حدود ۵۲ بسته بود پس از تأیید از سوی کارشناس مربوطه و ثبت در سامانه بر اساس نیاز کتابخانه‌های عمومی مختلف شهرستان‌های استان لرستان ارسال می‌شود تا اعضا و علاقه‌مندان بتوانند از آن‌ها استفاده کنند.

راستخانه عنوان کرد: در پویش «اهدای کتاب، اهدای آگاهی» سازمان‌ها، مردم و خیران می‌توانند با مراجعه به نزدیک‌ترین کتابخانه عمومی، کتاب‌های مطالعه شده خود را برای استفاده اعضا و عموم مردم به کتابخانه‌ها هدیه کنند.

نظر شما