شناسهٔ خبر: 66831310 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی اعلام کرد:

اهدای بیش از ۶۰۰۰ جلد کتاب پرمخاطب به کتابخانه‌های عمومی لرستان

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته بیش از شش هزار جلد کتاب پرمخاطب از سوی مرکز مبادله کتاب کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران به کتابخانه‌های عمومی استان اهدا شد.

صاحب‌خبر -

سید سجاد راستخانه پنجم خرداد گفت: با پیگیری‌های لازم در ادامه پویش «اهدای کتاب، اهدای آگاهی» و با هدف کمک به ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و تامین منابع جدید برای کتابخانه‌های عمومی، از سوی مرکز مبادله کتابِ کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران، بیش از ۶۰۰۰ جلد کتاب  پرمخاطب به کتابخانه‌های عمومی استان اهدا شد.

راستخانه افزود: کتاب‌های اهدا شده در موضوعات مختلف به‌ویژه مرجع پزشکی، دانشگاهی، کودک و نوجوان، تکنولوژی، عمران، معماری، حسابداری، ادبیات و مذهب بوده که می‌تواند به غنی‌سازی مخازن کتابخانه‌های عمومی استان کمک کند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان تصریح کرد: این مرسوله کتاب که در حدود ۵۲ بسته بوده پس از تائید از سوی کارشناس مربوطه و ثبت در سامانه بر اساس نیاز کتابخانه‌های عمومی مختلف شهرستان‌های استان لرستان ارسال می‌شود تا اعضا و علاقه‌مندان بتوانند از آن‌ها استفاده کنند.

وی در پایان اظهار کرد: در پویش «اهدای کتاب، اهدای آگاهی» سازمان‌ها، مردم و خیرین می‌توانند با مراجعه به نزدیک‌ترین کتابخانه عمومی، کتاب‌های مطالعه شده خود را برای استفاده اعضا و عموم مردم به کتابخانه‌ها هدیه کنند.

انتهای پیام

نظر شما