شناسهٔ خبر: 66833229 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مشاور فرهنگی و اجتماعی رئیس جمهور در گرگان:

شهید رئیسی فردی منظم، با انگیزه، پویا و ساده زیست بود

مشاور فرهنگی و اجتماعی رئیس جمهور در گرگان: مشاور فرهنگی و اجتماعی رئیس جمهور گفت: شهید رئیسی فردی منظم، با انگیزه، پویا و ساده زیست بود و شیوه کاری رئیس جمهور شهید در ارائه خدمت باید تداوم پیدا کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنای گلستان، سید محمد حسینی در گرگان با بیان اینکه شهید آیت الله رئیسی، مدیری در تراز انقلاب اسلامی و الگو و اسوه بود افزود: رئیس جمهور فردی منظم، با انگیزه، پویا و ساده زیست بود و خدمت به مردم را با تمام وجود انجام می‌داد.

وی افزود: او ساده زیست و خستگی ناپذیر بود و تواضع و فروتنی این شهید بزرگوار سبب شد تا اینگونه در دل و ذهن مردم ماندنی شود.

او با اشاره به برخی خدمات رئیس جمهور شهید در دوران سه ساله فعالیتش در دولت سیزدهم گفت: او در کمتر از ۳ سال علاوه بر سفرهای استانی، ۲۸ سفر خارجی برای افزایش تعاملات با کشورهای دیگر انجام داد.

حسینی با اشاره به ویژگی های شهید حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه نیز گفت: اقدام او در زمان مسوولیت وزارت امور خارجه برای گسترش تعاملات با کشورهای همسایه و حمایت از مقاومت و مردم غزه، همیشه ماندگار خواهد ماند.

وی تاکید کرد: باید شهیدجمهور و همراهانش را بهتر شناخت و مسوولیت آیندگان برای ادامه راه این شهدا در ارایه خدمت صادقانه به مردم و تعالی انقلاب اسلامی بیشتر شود.

انتهای پیام/

نظر شما