شناسهٔ خبر: 66796914 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

گفتمان و تراز خدمت در کشور در دولت آیت‌الله رئیسی عوض شد

استاندار کرمان، گفت: شهید جمهور دغدغه اقشار محروم را داشت و با حضور آیت‌الله رئیسی گفتمان و تراز خدمت در کشور عوض شد و تغییر نگاه در بدنه اجرایی کشور رخ داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، محمدمهدی فداکار صبح امروز در مراسم گرامیداشت شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان شهیدشان در حسینیه ثارالله شهر کرمان با اشاره به خدمتگزاری خالصانه 3 ساله رئیس جمهور، اظهار داشت: مردم ما با حضور میلیونی خود تجمعات و آیین استقبال و بدرقه شهیدان پاسخ این خدمتگزاری را دادند.

وی با بیان اینکه در این دولت و با حضور آیت‌الله رئیسی، گفتمان خدمت در کشور عوض شد و نوکری مردم افتخار و کاری افتخارآمیز بود، ادامه داد: در دوران ریاست جمهوری آیت‌الله رئیسی تغییر نگاه در بدنه اجرایی کشور رخ داد و تراز خدمت و اخلاص در عمل عوض شد.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه شهید جمهور کشور ما به دنبال خدمتگزاری صادقانه و بی‌منت به مردم بود و در همه حال دغدغه اقشار مختلف جامعه به ویژه محرومان را داشت، افزود: اخلاص در عمل باعث محبوبیت آیت‌الله رئیسی در بین مردم شد.

وی با بیان اینکه شهید جمهور کشور ما به‌ شدت از حاشیه‌ها دوری می‌کرد، گفت: آیت‌الله رئیسی بارها تذکر می‌داد اگر اختلافی هست آن را کنار بگذارید و از حاشیه‌ها عبور کنید.

فداکار با اشاره به اینکه تمرکز و دغدغه آیت‌الله رئیسی تمرکز بر مشکلات اقشار محروم جامعه بود، بیان کرد: در سفری که به استان کرمان داشت، به دورترین و محروم‌ترین مناطق استان سرزد و در این بازدید از نزدیک در جریان مشکلات مردم قرار گرفت.

وی با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی به طور مرتب پیگیر مشکلات مردم مناطق محروم استان کرمان بود، افزود: قرار بود که آیت‌الله رئیسی به‌زودی به کرمان سفر کرده و نتیجه سفر قبل را مشاهده کند.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه در دوران ریاست جمهوری آیت‌الله رئیسی نگاه اقتصادی در کشور تغییر کرد، گفت: شهید رئیسی در سخت‌ترین شرایط کشور را تحویل گرفت و در دوران ریاست جمهوری ایشان کسری بودجه حذف شد و تاثیر زیادی بر کاهش تورم ایجاد شد.

وی با بیان اینکه در حوزه بین‌الملل نگاه ما از چند کشور محدود به سایر کشورها رفت و ارتباط خوبی با همسایگان برقرار شد، ادامه داد: در دوران ریاست‌جمهوری آیت‌الله رئیسی عضویت کشور ما در سازمان‌های بین‌المللی شکل گرفت.

انتهای پیام/511/

نظر شما