شناسهٔ خبر: 66796877 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

تغییر نگاه اقتصادی، کاهش تورم و برقراری ارتباط با همسایه گان، مهمترین برکات حضور سید محرومان

استاندار کرمان با اشاره به ویژگی‌های اخلاقی شهید آیت الله رئیسی، گفت: پس از انتصاب وی به سمت ریاست جمهوری، نگاه اقتصادی تغییر کرد، تورم کاهش یافت، در حوزه بین المللی ارتباط خوبی با همسایگان برقرار شد و این توانست جایگاه رفیع کشور را به عالم نشان دهد.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، محمد مهدی فداکار در مراسم گرامیداشت شهادت آیت الله رئیسی و هیئت همراه در حسینه ثارالله گفت: خدمتگزاری ۳ ساله با محوریت رئیس جمهور، یک خدمتگزاری خالصانه‌ای بود که پاسخ این خدمتگزاری، هم اکنون تجمعات میلیونی این روز‌ها در استان‌ها در استقبال و بدرقه شهیدان است.

وی با اشاره به اینکه با حضور رئیسی، نگاه به آرمان‌ها عوض شد، افزود: دلسوزی زیاد نسبت به مردم و فروتنی ایشان زبانزد خاص و عام است؛ چرا که شهید جمهور تراز خدمتگزاری بالایی داشتند.

فداکار بیان داشت: اخلاص در عمل باعث محبوبیت بین مردم می‌شود و خالصانه برای خدا کارکردن محبوبیت در قلوب را در پس خواهد داشت.

وی در ادامه بیان ویژگی ‌های اخلاقی شهید آیت الله رئیسی گفت: ایشان از حاشیه‌ها دوری می‌کرد و تمرکز بر دغدغه مندی مشکلات اقشار محروم را داشت.

استاندار کرمان با بیان اینکه در سفرشان به استان کرمان، به دورترین منطقه سرزد و از آن پس به طور مرتب پیگیر مشکلات آن‌ها بود، افزود: باعث تاسف و ناراحتی است که نتوانستیم ایشان را باری دیگر در کرمان ببینیم؛ چرا که قرار بود طی ماه آینده مجدد به کرمان سفر کند و نتیجه سفر قبل را مشاهده کند.

وی در ادامه افزود: پس از انتصاب شهید آیت الله رییسی به سمت ریاست جمهوری، نگاه اقتصادی تغییر کرد و تاثیر زیادی بر کاهش تورم ایجاد شد و در حوزه بین المللی ارتباط خوبی با همسایگان برقرار شد و توانست جایگاه رفیع کشور را به عالم نشان دهد و همه این نکات مثبت نشان از با خدابودن شهید جمهور بود؛ چرا که با خدابودن باز شدن مسیر‌ها را در پی خواهد داشت.

نظر شما