شناسهٔ خبر: 66780329 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پیام تسلیت فرمانده انتظامی لرستان در پی درگذشت پدر شهید نعمت پور

فرمانده انتظامی لرستان در پیامی درگذشت پدر شهید «مجتبی نعمت پور» را به خانواده آن مرحوم و مردم شهیدپرور شهرستان سلسله تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

پیام تسلیت فرمانده انتظامی لرستان در پی درگذشت پدر شهیدمجتبی نعمت پوربه گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، متن پیام تسلیت سردار یحیی الهی فرمانده انتظامی لرستان در پی درگذشت پدر شهید والا مقام مجتبی نعمت پوربه شرح زیر است:
خانواده محترم شهید والامقام نعمت پور
سلام علیکم

پدران و مادران همیشه بیدار شهدا، ذخایر ماندگار و الگو‌های نمادین فداکاری و ایثار بوده که در دفاع از حریم ولایت، فرزندان غیور خود را به قربانگاه وصال معشوق راهی نموده و نام خود را در دفتر پرافتخار ایثار و شهادت در راستای اعتلای اسلام و انقلاب ثبت و با رنگ خونین فرزندانشان امضاء نموده اند.

اینجانب با قلبی اندوهناک، درگذشت کربلایی درویش عباس نعمت پور، پدر شهید والامقام «مجتبی نعمت پور» را به خانواده محترم ایشان و عموم مردم شهید پرور شهرستان سلسله تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای آن مرحوم علو درجات و غفران واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی، سلامتی و طول عمر همراه با عزت مسئلت دارم.

گفتنی است شهید نعمت پور از شهدای اخیر امنیت استان که در تاریخ ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ در شهرستان خرمشهر حین دستگیری سارق مسلح به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

نظر شما