شناسهٔ خبر: 67266140 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل غله مازندران:

کارخانه های آرد مازندران درجه بندی می شود

ساری- مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران گفت: ارزیابی و درجه بندی کارخانه های آرد استان با هدف نوسازی تجهیزات در دست اجرا است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، عباسعلی وفایی نژاد ظهر چهارشنبه در جلسه کمیته درجه بندی کارخانجات آرد استان ضمن تشکر از همه دستگاه‌هایی که ارزیابی و درجه بندی کارخانجات آرد را در دستور کار قرار دادند بیان کرد: یک حرکت درست می‌تواند منشأ خدمات ارزشمند و یک تلنگر، تحرک و پویایی برای خدمت بهتر به مردم استان باشد.

مدیرکل غله مازندران با بیان اینکه هدف از درجه بندی، آسیب شناسی و واقعیت شناسی است تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح نوسازی تجهیزات، و به روزرسانی کارخانجات برای ایده آل سازی عملیات تولید محصول استراتژیک آرد است.

وی با تاکید بر لزوم رعایت عدالت در اجرای طرح اظهار داشت: در اجرای طرح درجه بندی کارخانجات آرد می‌بایست با برقراری عدالت در رفتار و گفتار، در بخش‌های مختلف اعتماد ایجاد کرد و با جدیت و دقت پیش رفت و نقاط ضعف طرح نیز هر چه سریع‌تر اصلاح شود.

وفایی نژاد با تاکید بر اینکه همه ما به دنبال یک رسالت هستیم و آن خدمتگزاری به مردم و پیشرفت نظام می‌باشد افزود: هر یک نمره که اضافه یا کسر می‌شود حق الناس است و باید در امتیازدهی به کارخانجات با رعایت انصاف و عدالت رفتار کرد.

وی افزود: در گذشته درجه بندی کارخانجات آرد به صورت سالانه اجرا می‌شد اما اکنون با طراحی فرم جدید، امتیازدهی به کارخانجات براساس نوسازی و بصه روزرسانی تجهیزات و همینطور بررسی عملکرد کارخانجات و شکایات مربوط به آنها به صورت ماهانه لحاظ می‌شود.

نظر شما