شناسهٔ خبر: 67271917 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

خبرنگاراریادرساری گزارش داد:

اجراي درجه بندي کارخانجات آرد، گامي در جهت ارتقاي کيفيت توليد و خدمت بهتر به مردم

صاحب‌خبر -
اجراي درجه بندي کارخانجات آرد، گامي در جهت ارتقاي کيفيت توليد و خدمت بهتر به مردم

خبرگزاری آریا- جلسه کمیته درجه بندی کارخانجات آرد استان به منظور تمکیل و بروزرسانی درجه بندی این واحدهای صنفی در دفتر مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران و با حضور نمایندگان استانداری ، صمت، استاندارد، دانشگاه علوم پزشکی و انجمن کارفرمائی کارخانجات آرد استان تشکیل شد.

به گزارش خبرنگارآریادرشهرستان ساری :درابتدای جلسه، عباسعلی وفائی نژاد مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران با اشاره به درگذشت نابهنگام و شهادت گونه رئیس جمهور کشور آیت الله رئیسی اظهار داشت: به دلیل حادثه ناگواری که رخ داد کشور عزیزمان تا چند روز آینده انتخابات زودهنگام را پیش رو خواهد داشت که مشارکت حداکثری مردم در این رویداد بزرگ مورد تاکید می باشد.

وفائی نژاد با تاکید بر اینکه مردم با حضور در انتخابات در سرنوشت کشور تاثیرگذار خواهند بود اظهار داشت:  مشارکت مردم در این رویداد مهم تضمین کننده ثبات، امنیت، عزت و سربلندی نظام خواهد بود.

وی ضمن تشکر از همه دستگاه هایی که ارزیابی و درجه بندی کارخانجات آرد را در دستور کار قرار دادند بیان کرد: یک حرکت درست می تواند منشا خدمات ارزشمند و یک تلنگر ، تحرک و پویایی برای خدمت بهتر به مردم استان باشد.

مدیرکل غله مازندران با بیان اینکه هدف از درجه بندی ، آسیب شناسی و واقعیت شناسی است تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح نوسازی تجهیزات، و بروزرسانی کارخانجات برای ایده آل سازی عملیات تولید محصول استراتژیک آرد می باشد.

وی با تاکید بر لزوم رعایت عدالت در اجرای طرح اظهار داشت: در اجرای طرح درجه بندی کارخانجات آرد می بایست با برقراری عدالت در رفتار و گفتار ، در بخش های مختلف اعتماد ایجاد کرد و  با جدیت و دقت پیش رفت و نقاط ضعف طرح نیز هر چه سریعتر اصلاح شود.

وفائی نژاد با تاکید بر اینکه همه ما به دنبال یک رسالت هستیم و آن خدمتگذاری به مردم و پیشرفت نظام می باشد افزود: هر یک نمره که اضافه یا کسر می شود حق الناس است و باید در امتیازدهی به کارخانجات با رعایت انصاف و عدالت رفتار کرد.

وی افزود: در گذشته درجه بندی کارخانجات آرد به صورت سالانه اجرا می شد اما اکنون با طراحی فرم جدید، امتیازدهی به کارخانجات براساس نوسازی و بروزرسانی تجهیزات و همینطور بررسی عملکرد کارخانجات و شکایات مربوط به آنها به صورت ماهانه لحاظ می گردد.

در ادامه جلسه نمایندگان دستگاه های اجرایی و انجمن صنفی کارخانجات آرد نیز به بیان نقطه نظرات و بحث و بررسی اجرای طرح پرداختند.

 

 

 

نظر شما