شناسهٔ خبر: 66774368 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برای تشییع شهدای خدمت

تعطیلی چهارشنبه و لغو امتحانات مدارس تا پایان هفته

چهارشنبه ۲ خرداد سراسر کشور تعطیل است. امتحانات دانش‌آموزان تا پایان هفته لغو شد.

صاحب‌خبر -

تعطیلی چهارشنبه و لغو امتحانات مدارس تا پایان هفته

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: به دلیل برگزاری آیین تشییع پیکر رئیس‌جمهور و همراهان ایشان، روز چهارشنبه ۲ خرداد سراسر کشور تعطیل است و امتحانات دانش‌آموزان هم از امروز سه شنبه تا پایان هفته لغو شد.

محسن منصوری از برگزاری مراسم تشییع پیکر آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور فقید و هیات همراه در تبریز، قم، تهران، بیرجند و مشهد خبر داد و افزود: با تشکیل ستاد برگزاری مراسم، تصمیماتی زیر اتخاذ شد؛ مراسم تشییع و تدفین حضرت آیت الله رئیسی در شب جمعه در حرم امام رضا (ع) انجام خواهد شد. پنجشنبه صبح مراسم تشییع در استان خراسان جنوبی برگزار و پس از آن پیکر‌ها به مشهد منتقل می‌شود.

امتحانات نهایی دانش‌آموزان به شنبه آینده موکول شد


رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش گفت: امتحانات نهایی دانش‌آموزان از امروز سه شنبه تا پایان هفته لغو شد و به شنبه هفته آینده موکول شده است. به همین منظور برنامه امتحانی جدیدی تنظیم می‌شود.


محسن زارعی درباره لغو امتحانات نهایی تا پایان هفته افزود: دانش‌آموزان توجه داشته باشند که وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه‌ای برنامه جدید برگزاری امتحانات را اعلام می‌کند. رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش افزود: قرار است برنامه امتحانی جدیدی برای برگزاری امتحانات نهایی تدوین شود.


وی ادامه داد: دانش‌آموزان با کارت ورود به جلسه‌ای که قبلا دریافت کرده‌اند در امتحانات پیش رو شرکت می‌کنند، فقط برنامه امتحانی آنها تغییر می‌کند.

نظر شما