شناسهٔ خبر: 66784223 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آیت الله رئیسی موجب عزت و سربلندی ایران اسلامی شد

امام جمعه چالوس گفت: آیت الله رئیسی موجب عزت و سربلندی ایران اسلامی شد، زیرا با حضور میدانی او و وزیر امور خارجه به پیشرفت‌های فراوانی در حوزه داخلی و خارجی دست پیدا کردیم.

صاحب‌خبر -

آیت الله رئیسی موجب عزت و سربلندی ایران اسلامی شد

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، حجت الاسلام سید داوود موسوی در مراسم گرامیداشت شهدای سانحه بالگرد حامل رئیس جمهور و هیئت همراه که در مسجد جامع چالوس با حضور آحاد مردم برگزار شد، گفت: این حضور شما مردم نشان از آن دارد که شهید آیت الله رئیسی در قلب همه جای دارد و این بر می‌گردد به عمل نیکی که ایشان داشت.

او افزود: آیت الله رئیسی چیزی به جز خدمت به مردم عزیز مدنظرش نبود و هر کسی که این‌چنین قدم به راه مهاجرت و عروج الی‌الله بگذارد، خدا می‌فرماید اجر و پاداشش با ماست.

امام جمعه چالوس گفت: آیت الله رییسی موجب عزت و سربلندی ایران اسلامی شد، زیرا در بعضی حوزه‌ها توقف ۱۰ ساله داشتیم، اما با حضور میدانی او و وزیر امور خارجه عزت به ایران اسلامی بازگشت و به پیشرفت‌های فراوانی در حوزه داخلی و خارجی دست پیدا کردیم.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه هر کسی که در راه خدمت به مردم تلاش کند مزد خود را می‌گیرد، ابراز داشت: همه کسانی که همراه با رئیس جمهور محترم و محبوب به شهادت رسیدند، شایستگی شهادت را داشتند و مزد خدمت خالصانه خود را گرفتند.

او با بیان اینکه سردار سلیمانی نیز در راه خدمت به مردم و حفظ امنیت کشور تلاش می‌کرد و مزد شهادت را گرفت، تصریح کرد: شهید آیت الله دکتر رئیسی هم بیش از چهل سال به کشور خدمت کرد و حق خود را که شهادت بود را گرفت.

نظر شما