شناسهٔ خبر: 66770530 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: پارس نیوز | لینک خبر

خبر مهم درباره تعطیلی مدارس و امتحانات دانش‌آموزان

آخرین اخبار و جزئیات درباره تعطیلی مدارس، لغو امتحانات دانش‌آموزان و زمان برگزاری امتحانات نهایی اعلام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پارس نیوز به نقل از شبکه شرق، رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش گفت: امتحانات نهایی دانش‌آموزان، به شنبه هفته آینده موکول شده است؛ به همین منظور، برنامه امتحانی جدید تنظیم می‌شود.

محسن زارعی، رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش درباره لغو امتحانات نهایی تا پایان هفته اظهار داشت: دانش‌آموزان توجه داشته باشند که وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه‌ای، زمان برگزاری امتحانات جدید را اعلام می‌کند.

رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش افزود: قرار است برنامه امتحانی جدیدی برای دانش‌آموزان برای برگزاری امتحانات نهایی تدوین شود.

او تاکید کرد: دانش‌آموزان کارت ورود به جلسه‌ای که قبلا دریافت کرده‌اند، در امتحانات پیش رو شرکت می‌کنند، فقط برنامه امتحانی آن‌ها تغییر می‌کند.

تعطیلی مدارس و لغو تمامی امتحانات مدارس تا پایان هفته

معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: تصمیم بر این شد که از روز سه‌شنبه تا پایان هفته، تمامی امتحانات مدارس لغو شود.

محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس‌جمهور در گفت‌وگوی تلویزیونی، در خصوص برنامه‌های دولت برای مراسم تشییع رئیس جمهور، افزود: به دلیل شرکت هموطنان در جلسات و مراسم‌های مختلف تشییع شهدای دولت، با هماهنگی صورت‌گرفته با مسئولین وزارت آموزش و پرورش، تصمیم بر این شد که از روز سه‌شنبه تا پایان هفته، تمامی امتحانات لغو شود.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور تاکید کرد: زمان برگزاری امتحانات و آزمون‌های جایگزین بعداً اعلام خواهد شد.

نظر شما