شناسهٔ خبر: 66757917 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

خداحافظ‌ ای مرد خستگی ناپذیر عرصه میدان

آیت الله رییسی در طول چهار سال گذشته، سه بار به مازندران سفر کرد و از نزدیک پیگیر مشکلات مردم شد.

صاحب‌خبر -

خداحافظ‌ای مرد حستگی ناپذیر عرصه میدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، خبر کوتاه، اما جانسوز بود. "بالگرد حامل رییس جمهور و هیات همراه در سفر به استان آذربایجان شرقی در بازگشت از افتتاح سد خداآفرین دچار سانحه شد. "


از زمان اعلانم این خبر همه مردم ایران به ویژه مردم استان مازندران که چند روز پیش میزبان این مرد خستگی ناپذیر عرصه‌های تلاش بودند دست به دعا شدند تا شاید دعای خیر آنها بتواند سید محرومان را به آغوش ملت برگرداند.

اما نشد و صبح امروز نگرانی مردم بیشتر شد، چون خبری پخش شد که مردم انتظارش را نداشتند: "آیت الله سید ابراهیم رییسی؛ رییس جمهور اسلامی ایران که دیروز بر اثر سانحه سقوط بالگرد در استان آذربایجان شرقی به همراه چند تن از مقامات مسئول در حین کار دچار سانحه شد به شهادت رسید و به دیار باقی شتافت. "

خداحافظ‌ ای مرد خستگی ناپذیر عرصه میدانآیت الله رییسی که در هر جایگاهی بود برای برطرف کردن مشکلات مردم هیچ گاه شانه خالی نمی‌کرد و رفتن به استان‌ها و شهر‌ها و روستا‌ها را بر نشستن بر صندلی جایگاه خود ترجیح می‌داد و در این راه از هر زمان کوتاهی استفاده می‌کرد.

آیت الله رییسی در طول چهار سال گذشته، سه بار به مازندران سفر کرد.


ابتدا در اسفند ۱۳۹۹ در زمان ریاست قوه قضاییه به مازندران سفر کرد و از جایگاه ریاست قوه قضاییه، دستور به رسیدگی به مشکلات مردم داد و دو بار دیگر در زمان ریاست جمهوری به دیار علویان آمد.


مردم مازندران که هیچ وقت خدمات ارزشمند این مرد خستگی ناپذیر و خداترس را از یاد نمی‌برند همواره خاطرات خوشی از خادم الرضا و سید محرومان دارند.


سفر رییس قوه قضاییه به مازندران ------------ اسفند ۱۳۹۹

حجت الاسلام والمسلمین رییسی؛ رییس قوه قضاییه در بیست و چهارمین سفر استانی خود ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ وارد فرودگاه شهدای ساری شد و مورد استقبال نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران قرار گرفت.
حجت الاسلام والمسلمین رییسی در بدو ورود به مازندران گفت: این استان، نام آور در دفاع از ارزش‌ها، تشیع و انقلاب اسلامی است.
رییس قوه قضاییه افزود: در جریان سفر به مازندران مشکلات قضایی استان بررسی و در نشستی با نخبگان درصدد رفع مسائل و مشکلات آنان هستیم.
وی افزود: قبل از این سفر، کارشناسان در استان حضور یافتند تا مشکلات اقتصادی را احصا و تصمیمات لازم اتخاذ گردد و در این سفر سعی خواهیم کرد بخشی از مشکلات قضایی را در استان و بخشی هم در مرکز مورد بررسی قرار گرفته و رفع شود.

خداحافظ‌ای مرد حستگی ناپذیر عرصه میدانسفر اول رییس جمهور به مازندران --------------- اسفند ۱۴۰۰

آیت الله سید ابراهیم رییسی رئیس جمهور کشورمان برای سفر استانی به مازندران سفر کرد.


آیت الله رییسی برای پیگیری مسائل و مشکلات مربوط به استان مازندران در ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ سفری یک روزه به مازندران داشت.
رئیس جمهور در این سفر علاوه بر پیگیری مصوبات سفر قبلی خود به این استان در زمان ریاست قوه قضاییه، چندین مصوبه جدید برای پیشرفت و توسعه استان مازندران تصویب کرد.
دور اول سفر رئیس جمهور به استان مازندران که ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ انجام شد ۱۷۶ مصوبه داشت که در این سفر استانی، طرح‌ها و پروژه‌های مهمی در حوزه‌های زیربنایی و اقتصادی مورد تصویب و تاکید قرار گرفت که در صورت تامین اعتبار و تکمیل و بهره برداری پروژه‌ها، خیلی از از مسائل و مشکلات استان رفع شده و موجب ارتقاء شاخص‌ها و بهبود معیشت و رفاه اجتماعی منجر خواهد شد.


خداحافظ‌ای مرد حستگی ناپذیر عرصه میدانسفر دوم رییس جمهور به مازندران ------------- اردیبهشت ۱۴۰۲

همین چند روز گذشته و در روز‌های ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ سومین سفر آیت الله رییسی به مازندران انجام شد.
سید محرومان که برای رسیدگی به امور مردم و محرومان عجله داشت خستگی نمی‌شناخت و با انرژی زیاد راهی استان‌ها می‌شد تا نور امید را در دل جامعه روشن کند.
آیت الله رییسی در سفر هفته گذشته به مازندران علاوه بر دیدار با عموم مردم مازندران از شرق تا غرب در شهر‌های ساری و نوشهر، پیگیر مصوبات قبلی سفر خود شد و دستور به تصویب چند مصوبه جدید داد.
آیت الله رییسی که برای حل مشکلات مردم وقت زیادی صرف می‌کرد در سفر هفته قبل به مازندران در جمع مردم اعلام کرد: "برای حل مشکلات مردم، هر تعداد سفر حتی برای ۳۰ تا ۴۰ بار هم لازم باشد به یک استان سفر می‌کنم تا مشکلات مردم آن منطقه را برطرف کنم. "
سید محرومان به تاسی از مرد مبارز میدان حاج قاسم سلیمانی برای پیشبرد امور کشور و مردم از هیچ تلاشی فرو گذار نبود همواره یکی از افراد مورد وثوق مقام معظم رهبری بود و در راه امورات مردمی به عنوان یک خادم عمل می‌کرد و نگران چیزی نبود.
نمونه پشتکار و تلاش شبانه روزی آیت الله رییسی همین بس که پس از سفری دو روزه و پرکار در مازندران در روز‌های پنجشنبه و جمعه هفته قبل، روز شنبه هم در تهران روز پرکاری داشت و روز یکشنبه برای افتتاح سد خداآفرین راهی آذربایجان شرقی شد و به همراه رییس جمهور کشور جمهوری آذربایجان این سد را افتتاح کرد تا علاوه بر حل مشکلات آبی منطقه، به جهانیان نشان دهد جمهوری اسلامی ایران با کشور‌های منطقه هیچ مشکلی ندارد.
تلاش‌های مرد خستگی ناپذیر عرصه میدان، به مذاق خیلی از دشمنان نظام و انقلاب خوش نمی‌آمد و همواره برای تخریب این مرد باخدا عمل می‌کردند، اما وی هیچ وقت میدان را خالی نمی‌کرد و همیشه پای کار بود تا گِرِهی از مشکلات مردم باز کند.

بالاخره آیت الله سید ابراهیم رییسی که همیشه برای مردم پای کار بود دیروز حین انجام وظیفه و تلاش در عرصه برطرف کردن مشکلات مردم در میدان حاضر بود و در این حال به دیدار خداوند خویش رفت تا با سرافرازی پای به جهان آخرت بگذارد.


خداوند ایشان و همراهان ایشان و همه کسانی را که برای رفع مشکلات مردم تلاش می‌کنند غریق رحمت واسعه خویش گرداند.

<div id="video-display-embed-code_11133327"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4239135/11133327?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما