شناسهٔ خبر: 66768053 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پیام تسلیت سرپرست اداره کل راه وشهرسازی در پی شهادت رئیس جمهور دولت مردمی

سرپرست اداره کل راه وشهرسازی آذربایجان غربی در پیامی شهادت رئیس جمهور دولت مردمی و تیم همراه را در سانحه‌ی بالگرد حین ماموریت به ملت شریف ایران تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -
پیام تسلیت سرپرست اداره کل راه وشهرسازی در پی شهادت رئیس جمهور دولت مردمی
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رسول عطائی سرپرست اداره کل راه وشهرسازی آذربایجان غربی در پیامی شهادت رئیس جمهور دولت مردمی و تیم همراه را در سانحه‌ی بالگرد حین ماموریت به ملت شریف ایران تسلیت گفت.
 
در متن پیام رسول عطائی سرپرست اداره کل راه وشهرسازی آذربایجان غربی آمده است: 
 
بسم الله الرحمن الرحیم 
 
" انا لله و انا الیه راجعون " 
 
خبر شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور مردمی کشور و همراهان ایشان در پی وقوع حادثه سقوط بالگرد، قلوب ملت ایران را در بهت و اندوه فرو برد.
 
 بدون شک این ضایعه فقدانی بزرگ و جبران‌ناپذیر است و داغی است که به آسانی تسلی نمی‌یابد.
 
آیت‌الله رئیسی رحمه الله علیه با قلبی رئوف، نیتی صادقانه و خالصانه، اندیشه‌ای ژرف و اراده‌ای جدی همواره برای حل مشکلات مردم تلاشی وافر و شبانه‌روزی داشتند و مداومت و استقامت این سید محرومان در پیگیری و تلاش برای حل مشکلات و شهادت در راه خدمت به مردم، مثال‌زدنی و الهام‌بخش همه مسئولان و متولیان کشور بوده است.
 
اینجانب شهادت عالم برجسته آیت الله رئیسی رحمه الله علیه را محضر ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای و ملت شریف ایران تسلیت می‌گویم و رحمت و مغفرت الهی و علوّ درجات ایشان را از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.
 
 همچنین مراتب تاثر و تالم خود را در پی شهادت حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، آیت‌الله سید محمد علی آل هاشم نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه تبریز و استاندار محترم آذربایجان شرقی که همراه با رئیس جمهور شهید در حین ماموریت به لقالله پیوستند اعلام می‌دارم و از خداوند رحمان علو درجات و محشور شدن با ائمه اطهار را برای این خدمت گزارن مسئلت دارم.
 
رسول عطائی
سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی
 
 ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

نظر شما