شناسهٔ خبر: 66758004 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

پیام تسلیت تاج‌فیروز در پی شهادت رئیس جمهور

علیرضا تاج فیروز مراتب تسلیت و تعزیت خود را از شهادت رییس جمهور دولت مردمی و هیات همراه حین ماموریت اعلام کرد. علیرضا تاج فیروز مراتب تسلیت و تعزیت خود را از شهادت رییس جمهور دولت مردمی و هیات همراه حین ماموریت اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان رضوی، پیام تسلیت مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در پی شهادت رئیس جمهور دولت مردمی خادم الرضا آیت الله رئیسی رحمه الله

علیرضا تاج فیروز مراتب تسلیت و تعزیت خود را از شهادت رئیس جمهور دولت مردمی و تیم همراه در سانحه‌ی  بالگرد حین انجام خدمت به ملت شریف ایران اعلام کرد.

بسم‌ الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

زبان قاصر است از بیان غم و اندوهی بی‌پایان که در پی شهادت  رئیس جمهور محبوب دولت مردمی  و همراهان ایشان در اثر سانحه‌ی بالگرد ما و جامعه ورزش استان را فراگرفته است.
دردی جانکاه که مایه‌ی تالم جامعه‌ی ورزش و جوانان و همه ی مردم شریف خراسان رضوی شد.


اینجانب شهادت عالم برجسته  آیت الله رئیسی رحمه الله علیه را محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، هیات دولت محترم ،خاندان مکرم، همسر گرامی و فرزندان محترم و همه وابستگان و نیز ملت شریف ایران  تسلیت و تعزیت می‌گویم  و رحمت و مغفرت الهی و علوّ درجات ایشان را از خداوند متعال خواهانم.

همچنین مراتب تاثر و تالم خود را در پی شهادت  زنده‌یاد حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، همچنین آیت‌الله سید محمد علی آل هاشم نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه تبریز و دکتر مالک رحمتی استاندار محترم آذربایجان شرقی که همراه با رئیس جمهور فقید در حین خدمت  به لقالله پیوستند اعلام می‌دارم و به خاندان معزز این مسئولان خادم  و ملت شریف ایران تسلیت و تعزیت می‌گویم ‌و از خداوند منان علو درجات این عزیزان و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم .

نظر شما