شناسهٔ خبر: 66728183 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

با حضور سخنگوی دولت؛

رونمایی از یادواره شهیده حدادی نژاد در اختتامیه «جشنواره جام رسانه امید»

در اولین روز از مراسم اختتامیه «جشنواره جام رسانه امید» از یادواره سیده شهید خانم طاهره حدادی نژاد با حضور بهادری جهرمی سخنگوی دولت رونمایی شد

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، در اولین روز از مراسم اختتامیه «جشنواره جام رسانه امید» که صبح امروز در مجتمع ولی عصر سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد از یادواره سیده شهید خانم طاهره حدادی نژاد به عنوان شهیده خبرنگار شاخص با حضور بهادری جهرمی سخنگوی دولت رونمایی شد.

شهيده «طاهره حدادنژاد» در چهارم فروردین ماه سال ۱۳۳۸ در شهرستان بندرانزلی به دنیا آمد و پس از گذراندن دوران دبیرستان در این شهرستان و اخذ دیپلم جهت گذراندن دوره کامپیوتر عازم تهران می‌شود و بعد از گذراندن دوره آموزش توسط یکی از مربیان آموزشگاه وارد صدا و سیما شده و در بخش سیستم این سازمان مشغول به کار می‌شود. پس از گذشت چند سال ازدواج می‌کنند و سپس صاحب فرزند پسر می‌شوند که نامش، فرزین گذاشته می‌شود.

این شهید از شهدای بمباران هشت سال دفاع مقدس می باشد در حالیکه هفت ماهه باردار و به همراه همسرش به محل کار می رفتند به فیض شهادت نائل آمدند.

این شهید در موشکباران شهر تهران توسط نیروهای عراق همراه با همسر و فرزندش که هنوز متولد نشده بود به شهادت رسید. هم اکنون میدان محسنی تهران را به سبب شهادت این بانوی فداکار، میدان مادر می‌نامند و تندیس نرگس عاشقان به یاد ایشان ساخته شده است.

رونمایی از یادواره شهیده حدادی نژاد در اختتامیه «جشنواره جام رسانه امید»

رونمایی از یادواره شهیده حدادی نژاد در اختتامیه «جشنواره جام رسانه امید»

 

 

 

نظر شما