شناسهٔ خبر: 66723590 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آمادگی دستگاه‌های امداد و نجات در استان خراسان رضوی

سرپرست ستاد بحران استان رضوی گفت: با هشدار سازمان هواشناسی همه دستگاه‌های امداد و نجات در آماده باش کامل هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، عباسی در ارتباط زنده با شبکه خبر گفت: ساعاتی پیش جلسه مدیریت بحران استان برگزار شدو همه دستگاه‌های اجرایی در آماده باش کامل هستند و برخی از نواقصی که در بارش‌های قبلی در سطح شهر مشهد داشتیم مانند سازه‌های نیمه کاره را شهرداری و سایر دستگاه‌هایی اجرایی مرمت کردند.

 
وی درباره سیل چند روز گذشته در استان خراسان رضوی هم گفت: سیل روز گذشته در این استان خساراتی به واحد‌های مسکونی و لوازم منزل مردم وارد کرد که باحضور جمعیت هلال احمر اقلام معیشتی در بین آسیب دیدگان توزیع شد. 

<div id="video-display-embed-code_11126743"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4237535/11126743?width=600&height=350"></script></div>

عباسی درباره خسارت به شهرستان سرخس هم گفت: بارش سیل تردد به روستای شوریجه را قطع کرده بود که از طریق بالگرد به صورت چند پرواز اقلام دارویی، پزشکی و غذایی را بین مردم توزیع کردیم.
 
وی افزود: در بحث شبکه‌های برق، آب، گاز و مخابرات اوضاع پایداری داریم البته در مباحث برق و آب بعضی از روستا‌ها دچار قطعی شده است که شبکه برق امروز پایدار خواهد شد و شبکه‌های آب هم به صورت تانکری آب رسانی سیار انجام می‌شود و اگر بارندگی‌ها اجازه بدهد همین امروز هم شبکه پایدار خواهد شد.

نظر شما