شناسهٔ خبر: 66741500 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مردم برای کاهش خسارت سیلاب احتمالی همراهی کنند

مدیرکل مدیریت بحران استان گیلان گفت: ستاد مدیریت بحران در مواجهه با سیلاب احتمالی به کمک مردم نیازمند است و این همراهی باعث می‌شود که ما بهترین مقابله را با بحران‌ها و بارش‌ها داشته باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، محمدرضا حق بین گفت: سازمان هواشناسی امروز برای استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان، زنجان و خراسان رضوی هشدار سطح نارنجی با احتمال وقوع سیلاب اعلام کرده است.

وی افزود: براساس هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع سیلاب در استان گیلان، مدیریت بحران استان دستورات مورد نیاز را به دستگاه‌های اجرایی و امدادی ابلاغ کرده و همه آمادگی‌ها از جهت مقابله و مواجهه با بارندگی شدید انجام شده است.

<div id="video-display-embed-code_11130203"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4238486/11130203?width=600&height=350"></script></div>

مدیرکل مدیریت بحران استان گیلان گفت: درحال حاضر بارش‌های رگباری به همراه صاعقه و وزش باد شدید در شهرستان رشت داریم.

حق بین افزود: به شهروندان توصیه می‌شود از رودخانه‌ها و مکان‌های سیلابی فاصله گرفته و به هنگام صاعقه در جا‌های سرپوشیده پناه بگیرند.

این مقام مسئول گفت: دستگاه‌های امدادی و اجرایی در آماده باش کامل هستند تا با کمترین خسارت احتمالی، این بحران را پشت سر بگذاریم.

نظر شما