شناسهٔ خبر: 66708580 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

کارشناس حقوقی فدراسیون فوتبال می‌گوید به دلیل جلوگیری از بروز حاشیه‌های پرونده فساد در فوتبال، کمیته اخلاق باید رأی موقتی برای افشاریان صادر کند.

آیا افشاریان باید از هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال هم برود؟

آیا افشاریان باید از هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال هم برود؟

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایپنا ؛ خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران در حالی از فدراسیون فوتبال جدا شد که به اذعان خودش «ادعاهایی علیه وی» در پرونده فساد فوتبال مطرح است. او هدف از این استعفا را جلوگیری از ایجاد حاشیه و التهاب برای فدراسیون فوتبال دانست. با این وجود افشاریان عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال است اما تا این لحظه درباره کناره‌گیری از آن سمتش، اقدامی صورت نداده است.

به نقل از تسنیم رسول باختر کارشناس حقوق ورزشی در این باره که آیا افشاریان باید از هیئت رئیسه فدراسیون هم استعفا کند، به تسنیم گفت: از آنجایی که اتهامی علیه او اثبات نشده و پرونده در حال بررسی است، الزام به استعفا ندارد اما با توجه به اینکه پذیرفته ادعاهایی علیه‌ او مطرح است، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال می‌تواند برای جلوگیری از بروز حاشیه‌های احتمالی، مخدوش نشدن اعتبار فوتبال و پیشگیری از عواقب احتمالی، دستور موقتی برای محرومیت از هر گونه فعالیت در حوزه فوتبال برای افشاریان صادر کند.

وی افزود: در صورتی که اتهامات این شخص اثبات نشود، طبیعتاً به کار و سمت خودش بازمی‌گردد؛ ولی در صورت اثبات دیگر سرنوشت قضیه مشخص است.

۲۵۷ ۲۵۱

نظر شما