شناسهٔ خبر: 66676553 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

سایت ژاپنی از مهاجم ایرانی آویسپا به عنوان ارزشمندترین بازیکن این فصل لیگ ژاپن نام برد.

شهاب زاهدی ارزشمندترین بازیکن جی لیگ

شهاب زاهدی ارزشمندترین بازیکن جی لیگ

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایپنا ؛ شهاب زاهدی از سال ۲۰۲۱ در تیم زوریا لوهانسک در لیگ دسته اول اوکراین بازی کرد و سپس راهی پرسپولیس شد تا اینکه تصمیم گرفت حضور در فوتبال ژاپن را تجربه کند و راهی فوکوئوکا شد. قرارداد او ۳۰ ژوئن ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد. زاهدی که ۱۸۷ سانتیمتر قامت دارد، اولین بازیکن ایرانی است که در جی لیگ به میدان می‌رود. او در این فصل در ۱۶ بازی برای پرسپولیس در لیگ شش گل به ثمر رساند و یک گل نیز در لیگ قهرمانان ثبت کرد ولی پس از یک نیم‌فصل از سرخپوشان جدا شد.

به نقل از ایسنا سایت ژاپنی football-zone به معرفی بهترین و تاثیرگذارتین بازیکنان این فصل جی لیگ پرداخته است که نام شهاب زاهدی نیز در آن به چشم می‌خورد. این سایت درباره مهاجم ایرانی نوشت: از نظر تاثیرگذاری، شهاب زاهدی مهاجم تیم ملی ایران و تیم آویسپا فوکوئوکا در صدر بهترین بازیکنان این فصل لیگ ژاپن بوده است.

او از زمان پیوستن به تیم آویسپا، تاکنون ۶ گل به ثمر رساند و ۲ پاس گل داد. از ۱۳ امتیاز آویسپا، زاهدی روی ۱۱ امتیاز آن تاثیر داشته است و هیچ بازیکنی این همه تاثیر روی بازی‌های تیم خود نداشته و همین‌ها باعث می‌شود تا زاهدی را یکی از موفق‌ترین خریدهای این فصل لیگ ژاپن قلمداد کنیم.

ماتئوس پیکسوتو مهاجم برزیلی جوبیلو ایواتا در رده دوم است و ساموئل گوستافسون هافبک تیم ملی سوئد و باشگاه اوراوا ردز در جایگاه بعدی است.

زاهدی در دیدار با گامبا اوزاکا از فاصله دور دروازه حریف را گشود و خیلی‌ها عقیده دارند جایزه زیباترین گل سال باید به این گل داده شود.

آویسپا در هفته چهاردهم لیگ ژاپن امروز چهارشنبه در زیمن ویسل کوبه به میدان خواهد رفت و باید دید زاهدی در این دیدار چه عملکردی از خود نشان خواهد داد.

۲۵۷ ۲۵۱

نظر شما