شناسهٔ خبر: 66671044 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: الف | لینک خبر

دکور و تم های تولد در فضای باز آتلیه عکاسی کودک

بهترین کاری که می‌توانید در روز تولد فرزند خود انجام دهید، مراجعه به آتلیه کودک و ثبت تصاویری جذاب از این روز به‌یاد ماندنی است. به احتمال زیاد فرزند شما نیز زمانی که بزرگ شد مایل است با دیدن عکس‌های کودکی خود به مرور خاطرات بپردازد. به همین دلیل شما باید مناسبت‌ها را به‌گونه‌ای دیگر ثبت کنید. مهم‌ترین مناسبت برای کودکان، روز تولد آن‌ها است.

صاحب‌خبر -

تم تولد آتلیه عکاسی

آتلیه‌های عکاسی کودک خدمات متنوعی دراین‌زمینه ارائه می‌دهند. با شناخت تم‌هایی که توسط این مجموعه‌ها اجرا می‌شوند، می‌توانید با توجه به سلیقه یا حتی علاقه فرزندتان، بهترین دکور را انتخاب کنید. برای آگاهی از این موارد تا انتهای متن با ما همراه باشید.

خدمات عکاسی کودک در فضای باز

اگر آتلیه کودک مورد نظر شما عکاسی در فضای باز را ارائه دهد می‌توانید بهترین تصاویر را از روز تولد فرزند خود داشته باشید. چراکه نور این نوع محیط یا حتی مناظر پس‌زمینه، خود باعث زیبایی بیشتر عکس‌ها می‌شوند.

عکس های فضای باز آتلیه کودک نمونه‌های بسیار جذابی برای ثبت این روز قشنگ هستند. شما باید با انواع دکوری که توسط آتلیه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد آشنا باشید تا بتوانید در بین آن‌ها، یکی را به دل‌خواه انتخاب کنید.

آتلیه‌هایی که تم تولد را در فضای باز اجرا می‌کنند، تنوع بسیار بالایی در ارائه خدمات دارند. ضمن اینکه شما می‌توانید درصورت تمایل، دکور تولد را در باغ یا هر فضای دیگری که دوست داشتید اجرا کنید تا عکس‌های نهایی، در یک محیط خاص ثبت شوند.

انتخاب تم تولد آتلیه کودک زمانی که فضای باز را انتخاب کنید کمی دشوار است. چراکه گزینه‌های مختلفی روبه‌روی شما قرار می‌گیرد. با این‌حال بهتر است این نمونه‌ها را بشناسید و با آگاهی نسبی، برای انتخاب یکی از آن‌ها تصمیم بگیرید.

ویژگی های بهترین دکور تولد

دکور تولد آتلیه کودک باید به‌گونه‌ای باشد که بچه‌ها در طول عکس‌برداری خسته نشوند و خاطرات جذابی از روز تولد در ذهن آن‌ها باقی بماند. همچنین بهتر است این تم با جنسیت کودک و علایق او سازگار باشد.

به همین دلیل نیز آتلیه‌ها باید همواره تنوع بالایی از تم‌های مختلف قابل اجرا در فضای باز، ارائه دهند تا والدین پس‌از مشاهده نمونه عکس های تولد کودک، بتوانند با توجه به سلیقه فرزند خود یا حتی جنسیت او، بهترین گزینه را انتخاب کنند. آتلیه عکاسی کودک سروش دراین‌زمینه خدمات متنوعی ارائه می‌دهد.

شما می‌توانید با مشاهده نمونه‌ دکورهای تولدی که تاکنون توسط این مجموعه اجرا شده‌اند، خیلی راحت تم مورد علاقه فرزند خود را پیدا کنید.

انواع تم تولد کودک مناسب برای عکاسی

دکور تولد آتلیه کودک باید مانند پارک و وسایل بازی، در نگاه اول کودک را جذب کند تا فرآیند عکاسی باعث خستگی او نشود. به همین دلیل والدین باید همواره در انتخاب آتلیه‌ای که بهترین تم‌ها را ارائه می‌دهد، حساس باشند.

تم تولدی که توسط کودکان پسندیده می‌شود معمولا دارای بادکنک آرایی است. البته ممکن است فرزند شما علاقه خاصی به بادکنک نداشته باشد. پس توجه به علایق فرزند حین انتخاب دکور اهمیت دارد. طراحان آتلیه کودک، معمولا با خلاقیت بسیار زیاد خود می‌توانند تم‌های خاص و جذاب ایجاد کنند. به همین دلیل بهتر است برنامه ریزی عکاسی تولد کودک را بر عهده آن‌ها بگذارید. بااین‌حال، شناخت تم‌های زیر نیز در مسیر انتخاب کمک‌‌کننده است :

تم تولد جنگل برای عکاسی از کودک

یکی از جذاب‌ترین دکورهای که می‌توانید در فضای باز از آن بهره‌مند شوید، تم تولد جنگل است. رنگ سبز بیشترین جایگاه را در این دکور دارد بااین‌حال ممکن است از ماکت حیوان‌ها یا تنه درختان نیز استفاده شود تا فضای جذاب‌تری به‌وجود بیاید.

تم تولد درخت برای عکاسی از کودک

این دکور برای کودکانی که در فصل‌های سرسبز به‌دنیا آمده‌اند یکی از بهترین گزینه‌ها به‌شمار می‌آید. البته نباید از زیبایی دکور درخت در فصل پاییز با ترکیب رنگ‌های زرد و نارنجی غافل شد.

 تم تولد تدی برای عکاسی از کودک

آتلیه کودک معمولا برای سرگرم کردن بچه‌ها از عروسک‌های مختلف استفاده می‌کند. یکی از جذاب‌ترین دکورهایی که توسط این آتلیه‌ها چیده می‌شود تم تدی است که در بین کودکان محبوبیت زیادی دارد. 

 تم تولد فضانورد برای عکاسی از کودک

یکی دیگر از تم‌های قابل اجرا در فضاهای باز و بسته، دکور فضانورد است. اگر فرزند شما به انیمیشن‌هایی در این سبک علاقه دارد می‌توانید از آتلیه بخواهید تم فضانورد را برای او اجرا کند.

تم تدی برای عکاسی کودک

تم تولد پوکویو برای عکاسی از کودک

عروسک پوکویو از محبوب‌ترین شخصیت‌های مورد علاقه کودکان محسوب می‌شود که پای خود را در تم‌های تولد نیز باز کرده است. معمولا رنگ قالب در دکورهایی که با این عروسک اجرا می‌شوند آبی است. پس اگر فرزند شما به این رنگ یا انیمیشن علاقه دارد، می‌توانید از آتلیه کودک بخواهید تم پوکویو را برای شما اجرا کند.

تم پوکویو برای تولد

تم تولد سگ های نگهبان برای عکاسی از کودک

با انتخاب این تم، معمولا فضایی که برای عکاسی از فرزند شما دیزاین می‌شود از رنگ‌های شاد و پرانرژی سرشار خواهد بود. البته می‌توانید طبق سلیقه خود، از آتلیه عکاسی بخواهید در انتخاب رنگ محدودتر عمل کند.

تم تولد رنگین کمان برای عکاسی از کودک

برای اجرای تم رنگین کمان معمولا از گل آرایی یا بادکنک ‌آرایی استفاده می‌شود. البته لوازم دیگری نیز در پیاده‌سازی این سبک کاربرد دارد. عکاسی از کودک در فضایی که مملو از رنگ‌های جذاب است علاوه‌بر اینکه باعث شادی او در روز تولدش می‌شود به ثبت جذاب‌ترین تصاویر نیز منجر خواهد شد.

تم تولد ماشین برای عکاسی از کودک

همان‌طور که کارتون‌های ماشین‌سواری محبوب هستند، دکوری که برای دیزاین آن از ماشین استفاده شود نیز محبوبیت زیادی در بین کودکان و به‌خصوص پسرها دارد. پس برای اجرا توسط آتلیه کودک، یک گزینه ایده‌آل محسوب می‌شود.

تم تولد شنل قرمزی برای عکاسی از کودک

این تم را می‌توان مختص دخترها دانست. اگر فرزند شما به رنگ قرمز علاقه‌مند است و کارتون شنل قرمزی نیز در گروه انیمیشن‌های محبوب او قرار دارد، می‌توانید از آتلیه کودک بخواهید این تم را برای شما پیاده‌سازی کند.

تم تولد بوهو برای عکاسی از کودک

تم بوهو سبکی خاص و جذاب است که در آن رنگ‌های غیرمعمول با هم ست می‌شوند و طراح بدون درنظر گرفتن فرهنگی خاص، از وسایل تزئیناتی مختلف استفاده می‌کند. این سبک برای عکاسی تولد کودک یگ گزینه خاص به‌شمار می‌آید.

تم تولد رنگی برای عکاسی از کودک

برای عکاسی با تم تولد در آتلیه کودک، می‌توانید سبک‌های رنگی را انتخاب کنید. در این طراحی‌‌ها از لوازمی با رنگ‌بندی‌های مختلف استفاده می‌شود و ازاین‌رو، معمولا با سلیقه کودکان کاملا سازگار است.

تم تولد کارتونی برای عکاسی از کودک

کودکان بسیاری هستند که زمان زیادی از وقت خود را به تماشای کارتون‌ها و انیمیشن‌ها سپری می‌کنند. قطعا برای این کودکان، عکاسی در محیطی که شخصیت اصلی کارتون مورد علاقه آن‌ها وجود دارد بسیار جذاب است.

ازاین‌رو با انتخاب این سبک دکور برای عکاسی، می‌توانید روز تولد را برای فرزند خود جذاب‌ کنید، به‌گونه‌ای که حتی در طول عکاسی احساس خستگی نکن و خاطره یک روز شیرین در ذهن او باقی بماند.

تم تولد مزرعه برای عکاسی از کودک

یکی از جذاب‌ترین دکورها برای عکاسی در فضای باز، تم مزرعه است. اگر کارتون تماشا می‌کنید حتما مشاهده کرده‌اید که در یک مزرعه چه چیزهایی وجود دارد پس با انتخاب این سبک، دست طراح نیز در انتخاب المان‌ها باز است. همچنین عکاس می‌تواند از زاویه‌های مختلف، تصاویری متنوع و جذاب ثبت کند.  ‌

تم تولد اختصاصی برای عکاسی از کودک

با انتخاب آتلیه کودک حرفه‌ای، می‌توانید تم تولد اختصاصی سفارش دهید. برای این منظور باید به سلیقه فرزند خود و علاقه‌ای که به المان‌های مختلف دارد توجه کنید و سپس دراین‌خصوص، با طراح به مشورت بپردازید.

طراح با بررسی فضایی که قرار است دکور در آنجا پیاده‌سازی شود، المان‌هایی که کودک به آن‌ها علاقه‌ دارد، رنگ مورد علاقه کودک و سایر اطلاعاتی که در اختیار او قرار دادید، می‌تواند یک دیزاین عالی با سبکی خاص اجرا کند تا عکاسی روز تولد، نتیجه‌ای عالی به‌همراه داشته باشد.

تم تولد در فضای باز برای عکاسی از کودک

تم تولد در فضای باز اختصاصی نیز مانند فضایی که آتلیه در اختیار شما قرار می‌دهد می‌تواند یکی از موارد بالا باشد. البته شما باید آتلیه‌ای انتخاب کنید که امکان انتقال لوازم آن به محیطی دیگر، وجود داشته باشد.

فضای باز برای کودک این امکان را به‌وجود می‌آورد تا آزادانه در محیط به بازی مشغول شود و در طول عکاسی خیلی خسته نشود. اگر بتوانید سبک مورد علاقه فرزند خود را تشخیص دهید، مطمئن باشید فرآیند ثبت تصاویر با همراهی او دنبال می‌شود و هیچ‌گونه خستگی به‌همراه ندارد.

 تم تولد در باغ برای عکاسی از کودک

باغ‌های سرسبز مکانی زیبا برای برگزاری جشن تولد به‌شمار می‌آیند. شما می‌توانید تم مورد نظر خود را در یک باغ زیبا اجرا کنید تا مراسم تولد نیز در همان مکان برگزار شود و بتوانید علاوه‌بر فرزند خود از میهمان‌های او نیز تصاویری زیبا ثبت کنید.

اگر احساس می‌کنید فضای باز آتلیه کودک خیلی بزرگ نیست و باعث ناراحتی فرزند شما حین ثبت تصاویر می‌شود، می‌توانید یک باغ را به‌صورت اختصاصی برای عکاسی رزرو کنید. اجرای دکور در این مکان نتیجه بسیار مطلوبی به‌همراه خواهد داشت.

تم تولد با بادکنک آرایی برای عکاسی از کودک

تقریبا می‌توان گفت بسیاری از بچه‌ها، بادکنک‌های رنگی و محیط‌های تزئین‌شده با آن را دوست دارند. به همین دلیل نیز بادکنک‌ آرایی به یکی از مهم‌ترین بخش‌های انواع تم تولد تبدیل شده است.

شما می‌توانید دکوری انتخاب کنید که تزئین آن با استفاده از بادکنک انجام می‌شود. به این صورت که اولین المانی که خود را در دکور نشان می‌دهد، بادکنک باشد. این سبک، توجه کودکان بسیاری را به خود جلب می‌کند.

تم تولد با لباس برای عکاسی از کودک

اگر می‌خواهید تصاویری جذاب و زیبا از فرزند خود در روز تولد او داشته باشید، در کنار توجه به تم تولد، باید به لباسی که قرار است کودک در روز تولد بپوشد نیز توجه کنید تا نتیجه خوبی از تصایر ثبت‌شده به‌دست بیاورید. آتلیه کودک ممکن است در کنار امکانات متنوع خود، لباس مناسب نیز ارائه دهد. معمولا افرادی از این خدمات استفاده می‌کنند که می‌خواهند فرزندشان در روز تولد، لباسی خاص بر تن داشته باشد.

تم تولدهایی که با لباس ارائه می‌شوند معمولا هارمونی و تناسب خاصی دارند که این موضوع به ثبت تصاویری جذاب منجر می‌شود.

انتخاب بهترین آتلیه کودک

آتلیه‌ای که برای عکاسی روز تولد فرزند خود انتخاب می‌کنید باید امکانات کاملی داشته باشد و خدمات متنوعی ارائه دهد. به‌گونه‌ای که هر سبک را انتخاب کردید، طراح بتواند در کوتاه‌ترین زمان آن را اجرا کند.

 همچنین بهتر است آتلیه، سایر خدمات مانند عکاسی جشن تعیین جنسیت یا عکاسی بارداری را ارائه دهد تا نسبت به تکمیل بودن امکانات آن و خلاقیت طراح در پیاده‌سازی سبک‌های مختلف اطمینان بیشتری به‌دست بیاورید.

آتلیه‌هایی که امروز در حال فعالیت هستند معمولا خدمات خوبی ارائه می‌دهند. به همین دلیل نیز انتخاب بهترین آتلیه برای عکاسی کودک در فضای باز ممکن است کمی دشوار باشد.

دراین‌خصوص می‌توانیم به آتلیه کودک سروش اشاره کنیم. در این مجموعه علاوه‌بر ارائه انواع سبک دکور تولد شاهد کیفیت بالای تصاویر و خلاقیت بالا در آن‌ها هستیم. پس تمام نیازهای ما را برای انتخاب یک آتلیه ایده‌آل برطرف می‌سازد.

یکی از جذابیت‌های انتخاب این مجموعه، ارائه خدمات تزئین و بادکنک آرایی به‌صورت رایگان است. با این حساب پس‌از اینکه تم مورد نظر خود را انتخاب کردید، لازم نیست برای دیزاین آن و بادکنک‌آرایی بخش‌های مختلف دکور، هزینه اضافه‌ای پرداخت کنید. 

ضمن اینکه تمام تم‌های تولدی که در فضای این آتلیه پیاده‌سازی می‌شوند در محیط‌های دیگر نیز قابل اجرا هستند. پس اگر می‌خواهید عکاسی در فضای بازی مانند حیاط یا باغ خصوصی شما انجام شود لازم نیست نگران چگونگی اجرای تم باشید.

جمع‌بندی

انتخاب دکور و تم‌هایی که توسط آتلیه کودک قابل اجرا هستند از مهم‌ترین کارهایی است که والدین حین رزرو نوبت عکاسی باید انجام دهند. اگر می‌خواهید نتیجه مطلوبی از اجرای تم و ثبت تصاویر داشته باشید، باید بهترین آتلیه را نیز انتخاب کنید. اینستاگرام آتلیه کودک سروش نمونه کار متنوعی دارد.

 از تم‌های رایجی که برای کودکان مورد استفاده قرار می‌گیرند و در فضای باز نیز قابل اجرا هستند باید به تم جنگل، کارتونی، تدی، درخت، فضانورد، شنل قرمزی، بوهو، دکور سگ‌های نگهبان، دکور تولد ماشین، تم پوکویو، ‌رنگین‌کمان و همچنین دکور کارتونی اختصاصی اشاره کنیم. آتلیه عکاسی کودک سروش، تمام این خدمات را به شما ارائه می‌دهد.

نظر شما