شناسهٔ خبر: 66656825 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

همزمان با دهه کرامت

عیادت جمعی از خادمان بارگاه منور رضوی از بیماران در مشهد

جمعی از خادمان بارگاه منور رضوی از بیماران در بیمارستان شهید کامیاب عیادت کردند.

صاحب‌خبر -

عیادت جمعی از خادمان بارگاه منور رضوی از بیماران در بیمارستان شهید کامیاب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، همزمان با هفته کرامت جمعی از خدام کشیک دوم دربانان بارگاه منور رضوی با حضور در بیمارستان شهید کامیاب از بیماران بستری در این مرکز درمانی عیادت کردند.

در این مراسم معنوی، خدام بارگاه منور رضوی با قرائت صلوات خاصه و مدیحه سرایی؛ دل‌ها را به سوی امام هشتم (ع) روانه و قطرات اشک را بر چشمان بیماران و پرسنل این مرکز جاری کردند.

دکتر مقدسی رئیس بیمارستان شهید کامیاب با قدردانی از خادمان بارگاه منور حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) در این اقدام معنوی اظهار کرد: حضور خدام رضوی موجب ایجاد انرژی مضاعف به کارکنان این مرکز در خدمت رسانی به بیماران و همچنین ایجاد روحیه امید در میان بیماران می‌شود.

گرداندن پرچم بارگاه منور رضوی در بخش‌های بیمارستان، توزیع بسته‌های متبرک و عیادت از بیماران بستری از دیگر برنامه‌های حضور خدام رضوی در بیمارستان شهید کامیاب بود.

عیادت جمعی از خادمان بارگاه منور رضوی از بیماران در مشهد عیادت جمعی از خادمان بارگاه منور رضوی از بیماران در مشهد عیادت جمعی از خادمان بارگاه منور رضوی از بیماران در مشهد عیادت جمعی از خادمان بارگاه منور رضوی از بیماران در مشهد

نظر شما