شناسهٔ خبر: 66640528 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

رئیس پلیس البرز:

تردد در جاده کرج_چالوس فقط برای افراد بومی میسر است

رئیس پلیس البرز: رئیس پلیس راه البرز با اشاره به پیش بینی بارش رگباری باران، رعد و برق و تگرگ و خطر احتمال سقوط سنگ در حاشیه جاده کرج_چالوس، گفت: جاده کرج - چالوس فقط برای افراد بومی میسر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا از البرز، سرهنگ پیمانکرمی روز دوشنبه اظهار کرد: باتوجه به بارش های رگباری، اطراف سنگ ها سست شده و احتمال ریزش سنگ در محورهای کوهستانی متصور است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه مسافران به دلیل خطر احتمال سقوط سنگ در حاشیه این جاده توقف نکنند. خاطرنشان کرد: مسافران باتوجه به این شرایط قبل از سفر از وضعیت راه ها بویژه جاده کرج -چالوس مطلع شوند.

جاده کرج_چالوس برای افراد بومی باز است

سرهنگ پیمان کرمی همچنین اظهار کرد: طبق اعلام مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا  جاده چالوس و آزادراه تهران - شمال در هر 2 مسیر رفت و برگشت به علت شروع بارندگی شدید ، احتمال سقوط سنگ و کاهش ایمنی تا اطلاع ثانوی مسدود است.

وی اضافه کرد: براین اساس افراد بومی در جاده کرج- چالوس تا محدوده کندوان امکان تردد دارند.

سرهنگ کرمی افزود: مسافرانی که قصد سفر به استان های شمالی را دارند از محورهای جایگزین هراز ، فیروزکوه و آزادراه قزوین-  رشت استفاده کنند.

وی گفت: پلیس راه استان البرز با آمادگی کامل در تمام راه های این استان برای هرگونه خدمات امدادی و انتظامی در محل های مورد نظر مستقر شده است.

انتهای پیام/

نظر شما