شناسهٔ خبر: 66897316 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز خبر داد؛

اجرای طرح ویژه برخورد با تخلفات حادثه ساز رانندگی در البرز

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز خبر داد؛ رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از برخورد جدی و قاطعانه با تخلفات حادثه ساز در این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا از البرز، سرهنگ حمداله رحمتی پور با اشاره به اجرای طرح ویژه برخورد با تخلفات رانندگی، اظهار کرد: این طرح به طور مستمر و به صورت شبانه روزی در حال اجرا بوده و با تخلفات حادثه ساز اعم از سرعت و سبقت غیرمجاز، حرکات مارپیچ و عبور ازچراغ قرمز به طور قاطع برخورد خواهد شد.

وی افزود: خودروهای متخلف در اجرای این طرح ضمن اعمال قانون و ثبت نمره منفی در سوابق گواهینامه راننده متخلف، به مدت 3 ساعت متوقف می شوند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز یادآور شد: نظارت بر رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان با هدف ایجاد نظم و امنیت ترافیکی، توسط تیم‌های پلیس بزرگراه، تیم‌های موتورسوار و گشت خودرویی پلیس به صورت محسوس و نامحسوس و تجهیزات هوشمند منصوبه در معابر انجام می شود.

سرهنگ رحمتی پور خاطرنشان کرد: حفظ سلامت شهروندان ، تردد ایمن و نظم ترافیکی اولویت پلیس بوده و با برهم زنندگان نظم و ناقضان مقررات راهنمایی و رانندگی برابر قانون، قاطعانه برخورد خواهد شد.

این مسئول انتظامی بیان داشت : هدف پلیس ایجاد بستری ایمن برای تردد شهروندان بوده و سلامتی هموطنان قابل مماشات نخواهد بود، کما اینکه اقدامات پلیس راهور به منظور برخورد قانونی با تخلفات حادثه ساز و الزام رانندگان به رعایت مقررات و پرهیز از تکرار این قبیل تخلفات خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما