شناسهٔ خبر: 66901025 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

اجراي طرح ويژه برخورد با تخلفات حادثه ساز رانندگي در البرز

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان از برخورد جدي و قاطعانه با تخلفات حادثه ساز در اين استان خبر داد. رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان از برخورد جدي و قاطعانه با تخلفات حادثه ساز در اين استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرزسرهنگ "حمداله رحمتي پور"  درگفت و گو با خبرنگار خبرگزاري پليس، اظهار کرد: اين طرح به طور مستمر و به صورت شبانه روزي در حال اجرا بوده و با تخلفات حادثه ساز اعم از سرعت و سبقت غيرمجاز، حرکات مارپيچ و عبور ازچراغ قرمز به طور قاطع برخورد خواهد شد.

وي افزود: خودروهاي متخلف در اجراي اين طرح ضمن اعمال قانون و ثبت نمره منفي در سوابق گواهينامه راننده متخلف، به مدت 3 ساعت متوقف مي شوند.

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان البرز يادآور شد: نظارت بر رعايت مقررات راهنمايي و رانندگي از سوي رانندگان با هدف ايجاد نظم و امنيت ترافيکي، توسط تيم‌هاي پليس بزرگراه، تيم‌هاي موتورسوار و گشت خودرويي پليس به صورت محسوس و نامحسوس و تجهيزات هوشمند منصوبه در معابر انجام مي شود.

سرهنگ رحمتي پور خاطرنشان کرد: حفظ سلامت شهروندان ، تردد ايمن و نظم ترافيکي اولويت پليس بوده و با برهم زنندگان نظم و ناقضان مقررات راهنمايي و رانندگي برابر قانون، قاطعانه برخورد خواهد شد.

اين مسئول انتظامي بيان داشت : هدف پليس ايجاد بستري ايمن براي تردد شهروندان بوده و سلامتي هموطنان قابل مماشات نخواهد بود، کما اينکه اقدامات پليس راهور به منظور برخورد قانوني با تخلفات حادثه ساز و الزام رانندگان به رعايت مقررات و پرهيز از تکرار اين قبيل تخلفات خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما