شناسهٔ خبر: 66606802 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

تماشا کنید: ماشین هایی که خودروسازان بزرگ را از فروپاشی نجات دادند

صاحب‌خبر -

مشهورترین شرکت های خودروسازی زمانی فقط به‌لط یک ماشین از فروپاشی نجات پیدا کرده‌اند. ما در گجت نیوز به همین خودروها پرداخته‌ایم.

غول‌های حال حاضر خودروسازی که امروزه روی قله صنعت خودرو ایستاده‌اند شاید اگر زمانی فقط یک خودرو را روانه بازار نمی‌کردند برای همیشه به تاریخ می‌پیوستند. بی ام و، فولکس واگن و تسلا هم برخی از این نمونه‌ها هستند که با عرضه یک خودرو، شاید بر خلاف انتظار، سرنوشت خود را برای همیشه تغییر دادند و حالا بعد از گذشت ده‌ها سال زبانزد کل مردم سراسر جهان شده‌اند.

داستان جالب ماشین هایی که باعث نجات شرکت تولیدکننده خود شدند

ما در گجت نیوز طی ویدیویی به‌طور مختصر به سه ماشینی پرداخته‌ایم که مسیر تسلا، فولکس واگن و بی ام و را متحول کردند یا حتی آن‌ها را از فروپاشی نجات دادند. در صورتی که به این شرکت‌های بزرگ خودروسازی علاقه‌مندید یا حتی همیشه نسبت به حقایق کمتر شنیده شده صنعت خودرو کنجکاوید، پیشنهاد می‌شود تماشای این ویدیو را از دست ندهید. در نهایت همچنین شما کابران گجت نیوز نظر خود درباره این ویدیو یا داستان‌های مشابه‌ای را که می‌دانید با ما به اشتراک بگذارید.

ویدیوهای دیگر در گجت نیوز را از دست ندهید:
تماشا کنید: بازی های حیرت‌انگیزی که هیچ وقت به حق خود نرسیدند تماشا کنید: خودرو برقی لوسید ایر سافایر با شتاب ۱.۷ ثانیه‌ای سوپرکارها را به وحشت می‌اندازد! تماشا کنید: خطر جنگ جهانی سوم بیخ گوش ساکنان زمین تماشا کنید: ایلان ماسک رسما معجزه کرد تماشا کنید: ون هوندا با موتور تسلا برای پورشه ۹۱۱ در مسابقه سرعت شاخ و شانه می‌کشد

نظر شما