شناسهٔ خبر: 66597958 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی و استاندار دهه کرامت را تبریک گفتند

نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار مرکزی با صدور پیامی فرا رسیدن میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و آغاز هفته کرامت را تبریک گفتند. نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار مرکزی با صدور پیامی فرا رسیدن میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و آغاز هفته کرامت را تبریک گفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش برنا از مرکزی ، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی و فرزاد مخلص‌الائمه در این پیام آورده‌اند:

دهه کرامت یکی از مهمترین مناسبت‌های ملی مذهبی ایران اسلامی محسوب می‌شود که در ایجاد وحدت و هوشیاری مردم بر تبیین ارزش‌های معنوی بسیار مهم و تاثیرگذار است.

ارادت مردم ایران به امام رضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه(س) دیوار حایل و مصونیت بخش فرو افتادن به سیلاب ناراستی است و همانقدر که انسان‌های پاک دل به این رکن رکین ایمان دارند، دشمنان هم از آن در هراسند و هر بار به شکل‌های مختلف دشمنی خود را آشکار می‌کنند، غافل از آنکه اهل بیت نبوت(ع) کشتی نجات و چراغ هدایت الهی هستند و هر کس قصد خاموشی این انوار را کند ریشه خود را به دست آتش سپرده است

فرخنده دهه‌ای که در سرآغاز آن، کوثری از نور خدا، کریمه اهل بیت(ع) حضرت فاطمه معصومه(س) دیده به جهان می‌گشاید. همان بانوی با عظمتی که به حق نعمت بزرگ و مایه خیر و برکت این سرزمین شده و میزبانی از او افتخاری است که همواره باید به آن ببالیم.

بدون شک دهه کرامت بستر مغتنمی برای معرفت افزایی، ترویج شادی مؤمنانه و تعمیق بخشیدن به فرهنگ دینی در جامعه اسلامی است و امیدوارم با تکریم شایسته این دهه، زمینه و فرصت مناسب برای بهره‌مندی عمومی از آثار و برکات ارزشمند این ایام فراهم شود.

اینجانبان فرارسیدن دهه نورانی کرامت و میلاد فرخنده کریمه اهل بیت(ع) حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر، میلاد حضرت شاهچراغ(ع) و زادروز ولادت پرنور و سرور پیشوای هشتم، حضرت علی بن موسی الرضا(ع) را به تمامی شیعیان و مسلمانان جهان به ویژه مردم متدین و محب اهل بیت عصمت و طهارت(ع) استان امامین انقلاب تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق همگان در پیروی از راه پرنور انبیاء الهی را از درگاه خداوند متعال مسالت می‌نماییم.

نظر شما