شناسهٔ خبر: 66590704 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نماینده ولی‌فقیه و استاندار مرکزی دهه کرامت را تبریک گفتند

اراک - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار مرکزی با صدور پیامی فرا رسیدن میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و آغاز هفته کرامت را تبریک گفتند.

صاحب‌خبر -

آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی و فرزاد مخلص‌الائمه در این پیام که نسخه‌ای از آن روز شنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آورده‌اند: دهه کرامت یکی از مهمترین مناسبت‌های ملی مذهبی ایران اسلامی محسوب می‌شود که در ایجاد وحدت و هوشیاری مردم بر تبیین ارزش‌های معنوی بسیار مهم و تاثیرگذار است.

در ادامه این پیام آمده است: ارادت مردم ایران به امام رضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه(س) دیوار حایل و مصونیت بخش فرو افتادن به سیلاب ناراستی است و همانقدر که انسان‌های پاک دل به این رکن رکین ایمان دارند، دشمنان هم از آن در هراسند و هر بار به شکل‌های مختلف دشمنی خود را آشکار می‌کنند، غافل از آنکه اهل بیت نبوت(ع) کشتی نجات و چراغ هدایت الهی هستند و هر کس قصد خاموشی این انوار را کند ریشه خود را به دست آتش سپرده است

در بخش دیگری از این پیام آمده است: فرخنده دهه‌ای که در سرآغاز آن، کوثری از نور خدا، کریمه اهل بیت(ع) حضرت فاطمه معصومه(س) دیده به جهان می‌گشاید. همان بانوی با عظمتی که به حق نعمت بزرگ و مایه خیر و برکت این سرزمین شده و میزبانی از او افتخاری است که همواره باید به آن ببالیم.

در ادامه این پیام آمده است: بدون شک دهه کرامت بستر مغتنمی برای معرفت افزایی، ترویج شادی مؤمنانه و تعمیق بخشیدن به فرهنگ دینی در جامعه اسلامی است و امیدوارم با تکریم شایسته این دهه، زمینه و فرصت مناسب برای بهره‌مندی عمومی از آثار و برکات ارزشمند این ایام فراهم شود.

در بخش دیگری از این پیام گفته شده است: اینجانبان فرارسیدن دهه نورانی کرامت و میلاد فرخنده کریمه اهل بیت(ع) حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر، میلاد حضرت شاهچراغ(ع) و زادروز ولادت پرنور و سرور پیشوای هشتم، حضرت علی بن موسی الرضا(ع) را به تمامی شیعیان و مسلمانان جهان به ویژه مردم متدین و محب اهل بیت عصمت و طهارت(ع) استان امامین انقلاب تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق همگان در پیروی از راه پرنور انبیاء الهی را از درگاه خداوند متعال مسالت می‌نماییم.

نظر شما