شناسهٔ خبر: 66588670 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

پیام تبریک معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه به مناسبت میلاد حضرت معصومه(س )، روز دختر و آغاز هفته کرامت

دکتر صادقعلی عظیمی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه در پیامی فرارسیدن میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها و سالروز ولادت حضرت امام رضا علیه السلام و دهه کرامت را تبریک گفت

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا گلستان ، دکتر صادقعلی عظیمی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه در پیامی فرارسیدن میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها و سالروز ولادت حضرت امام رضا علیه السلام و دهه کرامت را تبریک گفت.

در این پیام آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم

اول ذیقعده آغاز دهه کرامت، سالروز میلاد فرخنده شفیعه روز جزاء، کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) است و پایان این دهه پرنور و با شکوه ولادت هشتمین آفتاب آسمان امامت و ولایت حضرت امام علی بن موسی الرضا (ع) است . این دهه سراسر برکت و معنویت ،تجلی گاه عشق خواهر و برادری است که محبت و دوستی شان در دل شیعیان علوی طنین انداز شده است . در این دهه با شکوه و سراسر نور ، عطر دل انگیز رضوی و فاطمی در سراسر کشور می پیچد و زمان مناسبی جهت ترویج معارف اهل بیت (ع) و نهادینه ساختن سبک زندگی اسلامی با الهام از آموزه های رضوی است.این ایام مبارک را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم مهدی موعود (عج )، رهبر فرزانه انقلاب (مدظله العالی) ، همه شیفتگان اهل بیت علیهم السلام خصوصا دختران ایران اسلامی و دانشگاهیان گرامی تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

دکتر صادقعلی عظیمی

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه

نظر شما